1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman eats an apple."

"The woman eats an apple."

Çeviri:Kadın bir elma yer.

March 30, 2014

27 Yorum


MERTFB1907

eat desek nolur eats desek nolur bir açıklar mısınız


AyeYldz5

"The woman eat an apple" Dersek, "Kadın bir elma ye" Olur. "The woman eats an apple" dersek, "Kadın bir elma yer" Olur. Bu kadar.


ehadet613830

Teşekkürler aydinlattiğın icin bende hep burda takiliyordum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Çok farklı oluyor yani şöyle he she it de " s " takısı Women = kadın = kız yani he she it den s takısı alıyor ve eats oluyor


frat930924

    O kdar bakındım en aciklamayi yapmisin karddesim saol


MahmutCan297557

    Kral birtek sen aciklama yapmissin eyvallah


ANDROHLE

    Eat (i we you they) oznelerinde yalin ama genis zamanda present simple tenste (he she it) te fiil -s takisi alir


nergiz951040

    Eat I you we de kullanılırken eats she he de kullanılır


nergiz951040

    The woman veya the man yani the alan kelimelerde s takisi almaz the kullanılmazsa s takısı alir Örnek: The woman drink the water. Woman drinks the water


FeyziDinar1

    çünkü cümlede "she" zamiri var he,she,it de "s" gelir.


Kemco1

    Tekil kişilerde geniş zamanda fiilin sonuna s gelir


ecrin464757

    Bu seslendirenler bi harika tebrik ediyorum


ynstek

    Geniş zamanda He She } + s It Bunlar "s" takısı alırken I,you,we, they almaz!


mer70887

    Bu cevirideki "an" surekli kafami karıştırıyor surekli


efeexxx

    Bir anlamına geliyor


memet613420

    Kadınla bayan aynı şey ama yanlış diyor


safiye559294

    yazdığım cevap ile verilen cevap aynı fakat yanlış diyor


gltenkarat1

    E ben dogru yaptim yanlis algılıyor


NurcanAydn8

    Neden kadın "elmayı" yer olmuyo


sofi433427

    Genis zamanda he she it -s eki alır I you ve they yalın olarak kalır


Akif474019

    "Kadın elma yer." Ya "Kadın elmayı yer" desek nasıl olacaktı? Please help me


Nesim643248

    Basbaya eat diyor ama eats yazmamizi istiyor


ZEYNEL946448

    Ard arda kaç kez yazma şeyi çıktı


SERDAR882484

    Aynı cümleyi yazmama rağmen yanlış kabul ediyor. Neden?


tagurukutamama

    Banimde çok işime yarar bular sağ olun


levent81478

    Neden kadın elma yer derken eat deil de eats diyoruz anlayamadım

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.