Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She says no."

Tłumaczenie:Ona mówi nie.

4 lata temu

23 komentarze


dapo0212

Dlaczego nie zaliczylo "ona powiedziala nie"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ zdanie jest w czasie teraźniejszym.

Ona powiedziała nie = She said no

4 lata temu

dapo0212

Dzięki :)

3 lata temu

maraskub

Dlaczego nie zaliczyło 'ona odmawia'?

4 lata temu

Maja020503

Says znaczy konkretnie mowic a wiec mowic nie to nie to samo co odmawiac

3 lata temu

Sharlllote

Bo może mówi nie w np takim zdaniu ,, nie kupuję tam ciuchów" a to nie jest odmawianie komuś ;)

7 miesięcy temu

djmosiu22

"powiedziała nie" powinno być poprawną odpowiedzią

2 lata temu

Marcin115351

Mam słaby słuch. Zamiast says słyszałem shoes. :(

1 rok temu

Sharlllote

Zdarza się xD

7 miesięcy temu

Kinia118

Ja napisałam ona nie mówi bo pomyślałam że ona mówi nie to bez sensu i mi sie nie zaliczyło

2 miesiące temu

Kinia118

Niech ktoś mi to wytłumaczy

2 miesiące temu

Tarnasukas

mówi mi że mam źle a mam dobrze

9 miesięcy temu

Agulinka11

ona mówi nie tak jest poprawnie

3 lata temu

TeresaO.

Czy moze to zdanie znaczyc ?-Ona milczy.

2 lata temu

Sharlllote

Nie

7 miesięcy temu

KrzysiekTo7

Teresa Olejczak o co kaman

10 miesięcy temu

oDie1997

Dlaczego nie zaliczyło "ona mówi nie" ?

3 lata temu

Aadscfexvg

Mi zaliczyło

3 lata temu

kamji

Mi zaliczyło

3 lata temu

morele12

Mi też nie zaliczyło

3 lata temu

Amcia28

Musiałeś/aś coś źle napisac. mi zaliczyło

2 lata temu

laura5558

napisałam tak "ona nie mówi" i nie zaliczyło

2 lata temu

buskes76

Ona nie mówi -
She doesn't speak =
She does not speak

1 rok temu

Powiązane dyskusje