Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim onlara ihtiyacımız var, ve ben umarım onlar bizi desteklerler."

Çeviri:We need them, and I hope that they support us.

4 yıl önce

7 Yorum


TolgaKymen

we need them and i hope they ARE support us ? Neden are kullanmıyoruz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

öyle bir kullanım yok. geniş zamanda "they support us", tıpkı "we are need them" olmayıp "we need them" olduğun gibi. şimdiki zaman olsaydı da "are supporting" olurdu zaten

4 yıl önce

werterda

i wish neden gecerli olmuyor?

4 yıl önce

daydre

Stand by i kullanamaz mıyız

4 yıl önce