A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Eight, nine, ten"

Fordítás:Nyolc, kilenc, tíz

0
4 éve

8 hozzászólás


Gy.B.

Már elfogadja... Szépen kiszínezi az egészet pirosra, és közli, hogy majdnem jó, de van egy elírás a válaszomban.

Mókás....

1
Válasz3 éve

szabob74

A helyes valaszommal szinten igy jart el.Tehat rendesen kiirtam betukkel! Teljesen megegyezik az altaluk kiirt valasszal. Nem fogadta el! Nevetni tudnek, ha kepes lennek ra. Jelentettem!

0
Válasz2 éve

csodapokmona

a valaszom 8, 9, 10 eees nem jo. :)

0
Válasz4 éve

Szakiani

Igen, számmal írva sajna nem fogadja el. Ahogy már mi is rájöttünk :-)

2
Válasz4 éve

szabolaura10

Nekem elfogadta számmal, különös

0
Válasz2 éve

Pista-HUN

Azért, mert folyamatosan finomítják és fejlesztik a rendszert. A bejelentések (ha jók) beépülnek - így egyre több megoldást elfogad.

0
Válasz1 éve

szabob74

Erdekes, a kovetkezo tizpontos kerdesnel mar elfogadta, amit az elozo feladatkorben nem!

0
Válasz2 éve

BenceJudit

Mi a hiba?

0
Válasz2 éve