Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jestem w trakcie jazdy."

Tłumaczenie:I am in the traffic.

11 miesięcy temu

4 komentarze


MarekWozni2

Kolejna z wielu pomylek. Przeciez to oznacz ze jestem w korku.

11 miesięcy temu

iAmThePandaMatt

Zgadzam się. Powinno być "I'm driving" jeżeli ma to znaczyć "Jestem w trakcie jazdy".

10 miesięcy temu

Neoqueto

Od kiedy "traffic" to "jazda"? Jazda to prędzej "ride", "driving" (rzecz.), albo... "cavalry". "Traffic" to "korek"/"ruch uliczny". Śmieszne, że napisałem "I am driving" i kompletnie mi nie uznało, wyobraźcie sobie - jedziecie autem, ktoś do was dzwoni, odbieracie, żeby powiedzieć, że nie możecie rozmawiać, bo "jesteście w trakcie jazdy" - "I can't talk, I am driving"!

8 miesięcy temu

Donald24473

Słowo "traffic" oznacza "ruch uliczny". Pewnie w USA wyrażenia "I'm in the traffic" używa się codziennie. Jeśli użyje się wyrażenia "I am driving" będzie to kalka z języka polskiego, zrozumiała dla Amerykanina ale nie stosowana przez niego w mowie potocznej.

3 tygodnie temu