1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O daha kötüdür!"

"O daha kötüdür!"

Çeviri:She is worse!

March 30, 2014

8 Yorum


cronychucky

Worst ile worse arasindaki fark ne


omercito

Worse karşılaştırma, worst üstünlük bildirir.

Worse - (bir şeyden) Daha kötü

Worst - En kötü

Üstünlük bildiren "worst" gibi kelimeler, başlarında "the" belirteci ile kullanılırlar.

He is worse than me.

He is the worst.


burhanaydin

that is worse" kabul edilmeli


Lost_world

'That is worse.' kabul edilmeli!


Murat-TRK

"It is more bad" olmaz mı


Dilara924399

Hayır. Bazı kelimeler düzensizdir. Bad zaten örnek verilmiş. Ondan ayrı olarak mesela "good" More good ya da gooder şeklinde kullanamayız. "Better" "best" olur ancak.


Mustafa106230

Sondaki alıştırmada hiçbir cevabı kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.