Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O daha kötüdür!"

Çeviri:She is worse!

4 yıl önce

8 Yorum


cronychucky

Worst ile worse arasindaki fark ne

4 yıl önce

omercito
omercito

Worse karşılaştırma, worst üstünlük bildirir.

Worse - (bir şeyden) Daha kötü

Worst - En kötü

Üstünlük bildiren "worst" gibi kelimeler, başlarında "the" belirteci ile kullanılırlar.

He is worse than me.

He is the worst.

4 yıl önce

burhanaydin

that is worse" kabul edilmeli

1 yıl önce

Murat-TRK

"It is more bad" olmaz mı

3 yıl önce

Dilara924399

Hayır. Bazı kelimeler düzensizdir. Bad zaten örnek verilmiş. Ondan ayrı olarak mesela "good" More good ya da gooder şeklinde kullanamayız. "Better" "best" olur ancak.

3 yıl önce

Mustafa106230

Sondaki alıştırmada hiçbir cevabı kabul etmiyor

1 yıl önce

Lost_world

'That is worse.' kabul edilmeli!

1 yıl önce

kadirakpnar

Daha nerede??

8 ay önce