"Girls eat rice."

Traducere:Fetele mănâncă orez.

March 30, 2014

14 comentarii


PetreC

Nu inteleg de ce "Girls" si nu "The girls" (FeteLE)

August 21, 2014

fantomitzah
  • În engleză, dacă folosești un substantiv la plural fără articol (”girls”), te referi în general, la toate fetele din lume. Iar dacă folosești articolul ”the” (”the girls”), te referi în particular, la anumite fete.
  • Dar în română subiectul propoziției trebuie să fie articulat, de aceea ambele variante se traduc prin ”fetele”, iar la traducerea inversă se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.
August 21, 2014

montaneugen

Multumim de explicatii, fantomitzah

September 17, 2014

Livia204346

Bună explicația, fantomitzah, mulțumesc !

August 2, 2018

Henter6
November 16, 2018

Andreea725774

Eu sunt confuz

December 27, 2015

mony398193

La propozitia girls eat rice traducerea nu este felete mananca orez ?!

January 3, 2016

EnikoMelin

Am repetat de mai multe ori dar nu reusesc sa pronunt corect.

March 27, 2016

nicoleta859945

Si eu ce am zis dar a zis ca e incorect

April 14, 2017

alex655884

Foarte buna aplicatie

March 2, 2018

alex655884

Girla eat rice

March 2, 2018

alex655884

Iubesc aplicatia

March 2, 2018

alex655884

Hv

March 2, 2018

larisa141519

Pai ....asa am tradus si totusi am primit raspuns negativ!

November 6, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.