"Girls eat rice."

Traducere:Fetele mănâncă orez.

acum 4 ani

15 comentarii


PetreC

Nu inteleg de ce "Girls" si nu "The girls" (FeteLE)

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • În engleză, dacă folosești un substantiv la plural fără articol (”girls”), te referi în general, la toate fetele din lume. Iar dacă folosești articolul ”the” (”the girls”), te referi în particular, la anumite fete.
  • Dar în română subiectul propoziției trebuie să fie articulat, de aceea ambele variante se traduc prin ”fetele”, iar la traducerea inversă se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.
acum 4 ani

montaneugen

Multumim de explicatii, fantomitzah

acum 4 ani

Livia204346

Bună explicația, fantomitzah, mulțumesc !

cu 4 luni în urmă

Henter6
cu 1 lună în urmă

Andreea725774

Eu sunt confuz

acum 2 ani

mony398193

La propozitia girls eat rice traducerea nu este felete mananca orez ?!

acum 2 ani

tatugabrie3

Fetele*

cu 7 luni în urmă

EnikoMelin

Am repetat de mai multe ori dar nu reusesc sa pronunt corect.

acum 2 ani

nicoleta859945

Si eu ce am zis dar a zis ca e incorect

acum 1 an

alex655884

Foarte buna aplicatie

cu 9 luni în urmă

alex655884

Girla eat rice

cu 9 luni în urmă

alex655884

Iubesc aplicatia

cu 9 luni în urmă

alex655884

Hv

cu 9 luni în urmă

larisa141519

Pai ....asa am tradus si totusi am primit raspuns negativ!

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.