Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Girls eat rice."

Traducere:Fetele mănâncă orez.

0
acum 4 ani

13 comentarii


PetreC

Nu inteleg de ce "Girls" si nu "The girls" (FeteLE)

2
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • În engleză, dacă folosești un substantiv la plural fără articol (”girls”), te referi în general, la toate fetele din lume. Iar dacă folosești articolul ”the” (”the girls”), te referi în particular, la anumite fete.
  • Dar în română subiectul propoziției trebuie să fie articulat, de aceea ambele variante se traduc prin ”fetele”, iar la traducerea inversă se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.
13
Răspundeacum 3 ani

montaneugen

Multumim de explicatii, fantomitzah

0
Răspundeacum 3 ani

Livia204346

Bună explicația, fantomitzah, mulțumesc !

0
Răspundeacum 1 săptămână

Andreea725774

Eu sunt confuz

0
Răspundeacum 2 ani

mony398193

La propozitia girls eat rice traducerea nu este felete mananca orez ?!

0
Răspundeacum 2 ani

tatugabrie3

Fetele*

0
Răspundecu 3 luni în urmă

EnikoMelin

Am repetat de mai multe ori dar nu reusesc sa pronunt corect.

0
Răspundeacum 2 ani

nicoleta859945

Si eu ce am zis dar a zis ca e incorect

0
Răspundeacum 1 an

alex655884

Foarte buna aplicatie

0
Răspundecu 5 luni în urmă

alex655884

Girla eat rice

0
Răspundecu 5 luni în urmă

alex655884

Iubesc aplicatia

0
Răspundecu 5 luni în urmă

alex655884

Hv

0
Răspundecu 5 luni în urmă