1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Girls eat rice."

"Girls eat rice."

Traducere:Fetele mănâncă orez.

March 30, 2014

15 comentarii


PetreC

Nu inteleg de ce "Girls" si nu "The girls" (FeteLE)

August 21, 2014

fantomitzah
  • În engleză, dacă folosești un substantiv la plural fără articol (”girls”), te referi în general, la toate fetele din lume. Iar dacă folosești articolul ”the” (”the girls”), te referi în particular, la anumite fete.
  • Dar în română subiectul propoziției trebuie să fie articulat, de aceea ambele variante se traduc prin ”fetele”, iar la traducerea inversă se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.

montaneugen

Multumim de explicatii, fantomitzah


Livia204346

Bună explicația, fantomitzah, mulțumesc !


mony398193

La propozitia girls eat rice traducerea nu este felete mananca orez ?!


EnikoMelin

Am repetat de mai multe ori dar nu reusesc sa pronunt corect.


nicoleta859945

Si eu ce am zis dar a zis ca e incorect


alex655884

Foarte buna aplicatie


alex655884

Iubesc aplicatia


larisa141519

Pai ....asa am tradus si totusi am primit raspuns negativ!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.