"Es sind starke Studenten."

Çeviri:Bunlar güçlü öğrenciler.

August 27, 2017

4 Yorum
Tartışma kilitli.


AliTaskoparan

'Sie sind' veya 'das sind' olması gerekmez miydi? 'Es' ve 'sind' in birlikte kullanılması şimdiye kadar öğrendiğim gramer kurallarına uymuyor.


SteffiBookworm

"Es" çeşitli şekillerde kullanılabilir, zor bir küçük kelime :-)
Ne yazık ki bulduğum en iyi genel bakış Almanca'dır:
http://www.canoo.net/services/OnlineGrammar/InflectionRules/FRegeln-P/Pron-es.html

"... Das Pronomen es
Das Pronomen es hat im Satz verschiedene Funktionen, die hier zusammengefasst dargestellt werden:
... [Es steht] für ein Nomen als Subjekt in einem Gleichsetzungsatz (mit sein)In einem Gleichsetzungssatz (mit sein) kann es sich auch auf nicht sächliche, nicht im Singular stehende Nomen beziehen. Das Verb richtet sich nach dem Prädikativ, nicht nach es:

Was ist das? Es ist eine moderne Designlampe.
*Drei Männer betraten das Lokal. Es waren Polizisten.
..."
Bunu tercüme etsem lütfen bana haber ver misiniz?


Hakan-bazen-akan

Ya yetti be bu ünite başka yerde "es" çevirisine bu yazınca kabul etmiyor şimdi de "o" yazınca kabul etmiyor senelerdir aynı sorunlar düzeltin artık şunları


Ergeva

Es sind. Bunlar mı Onlar mı? Bir karar verseniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.