1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben şimdi kendimi senin yeri…

"Ben şimdi kendimi senin yerine koyacağım."

Çeviri:I am now going to put myself into your place.

March 30, 2014

11 Yorum


deenosh

I will put myself into your place now neden kabul edilmedi


MyesserGne

Benim bilgilerime göre "now" zaman bildiren bir kelimedir ve İngilizce'de kural olarak zaman bildiren kelimeler ya cümlenin en sonunda ya da en başında yer alır. Diyeceğim o ki, bana göre de sizin önerdiğiniz kullanım doğrudur. Ayrıca "now" ; (always - usualy-sometimes-never- hardly ever ) grubu içinde yer alan bir kelime de değildir. Bu nedenle bu cümledeki "now" kelimesinin yerinin yeniden değerlendirilmesi gerekmektedir.


HakanAslan5

I am now going to kısmını anlamadım?zaman bildiren kelime yardımcı fiilin içinde nasıl yer alıyor?


unsalcibram

Kullanımı böyle. sıklık zarfları için de kullanım böyle. Örneğin I'm always going to love you diye şarkı var.


Howyoudoing11

I am going to put myself into your place now.


brahimGven8

Ben de aynı cümleyi kurdum. Now sonda da kullanılabilir ki bildiğim kadarıyla genel kullanım da bu doğrultuda.


fataygun

Burada gerçekten "place" kelimesi empati kavramını karşılamış oluyor mu? Yoksa google translate çevirisi gibi olmuş oluyor.


furkhan

Ben de merak ettim ama galiba empati anlamını karşılıyor. Haricinde kimsenin kolay kolay böyle bir cümle kuracağını sanmıyorum. Mantıksız olurdu yani.


receptoklu

ne demek now cumle sonunda kullanilmaz


SonerMasa

Now kelimesinin cümlenin sonunda yer alması gerektiğine ilişkin bütün yorumlarla hemfikirim..


Anzorey

Neden .... into...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.