1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben şimdi kendimi senin yeri…

"Ben şimdi kendimi senin yerine koyacağım."

Çeviri:I am now going to put myself into your place.

March 30, 2014

15 Yorum


deenosh

I will put myself into your place now neden kabul edilmedi


MyesserGne

Benim bilgilerime göre "now" zaman bildiren bir kelimedir ve İngilizce'de kural olarak zaman bildiren kelimeler ya cümlenin en sonunda ya da en başında yer alır. Diyeceğim o ki, bana göre de sizin önerdiğiniz kullanım doğrudur. Ayrıca "now" ; (always - usualy-sometimes-never- hardly ever ) grubu içinde yer alan bir kelime de değildir. Bu nedenle bu cümledeki "now" kelimesinin yerinin yeniden değerlendirilmesi gerekmektedir.


Howyoudoing11

I am going to put myself into your place now.


brahimGven8

Ben de aynı cümleyi kurdum. Now sonda da kullanılabilir ki bildiğim kadarıyla genel kullanım da bu doğrultuda.


brahim398198

Daha önce de bildirim de bulunmuşum. Now niçin cümlenin sonunda kabul edilmiyor?


HakanAslan5

I am now going to kısmını anlamadım?zaman bildiren kelime yardımcı fiilin içinde nasıl yer alıyor?


unsalcibram

Kullanımı böyle. sıklık zarfları için de kullanım böyle. Örneğin I'm always going to love you diye şarkı var.


receptoklu

ne demek now cumle sonunda kullanilmaz


fataygun

Burada gerçekten "place" kelimesi empati kavramını karşılamış oluyor mu? Yoksa google translate çevirisi gibi olmuş oluyor.


smartmanist

I am going to put myself into your place now.


SonerMasa

Now kelimesinin cümlenin sonunda yer alması gerektiğine ilişkin bütün yorumlarla hemfikirim..


Serpilhan1

Now kelimesini sona yazdığım icin kabul etmedi. Var mı böyle bir sey?


Anzorey

Neden .... into...


Treatmentt

into ne alaka to olması gerekir.


yavuz177525

6 sene geçmiş ama hala "now"'ın cümlede belirtilen yerden başka yerlerdeki kullanımını doğru cevap olarak kabul etmemişler. ama yine aynı zamanda neden cümle sonunda ya da başta kullanılamayacağına dair modlar, yetkili arkadaşlar tarfından bi açıklama da yapılmamış.

şimdi o zaman bunun esprisi nedir, nerede kalıyor programın öğreticiliği, işe yararlılığı? bu cümleyi bu şekilde çalışan neden böyle olduğunu, niçin ortada kullanılması gerektiğini bilmeyecek, bilemeyecekse neye yaradı, neye yarayacak? belli ki 6 yıl geçmesine rağmen düzeltilmediğinden doğrusu da ortada kullanım şekli. ama neden? işte nedeni yok!

bu programın en büyük eksiklerinden birinin işte bu olduğunu düşünüyorum. belli bariz yerlerdeki kullanım yerlerine dair açıklamanın olmaması. öyle atıl bırakılmış. ve bu hataların, eksikliklerin düzeltilmesi çok da basit bişeyken nedense ilgilenilmemiş, ilgilenilmiyor. programın asli amacı olduğunu söyledikleri şey olan "dil" öğretmenin çok dışında, aykırı bişey bu. programı yapanların amacı başka bişey olmalı ki bu tip şeylerle ilgilenilmesin. benim aklıma daha pek mantıklı bişey gelmiyor doğrsu. yoksa temelinde kar amacı güden bi oluşumun daha fazla kazanamk için uğraşmaması çok mantıklı gelmiyor bana.

o yüzden temeli olmayanlar için evet, ama bi tık daha fazlasını isteyenler için yarardan çok zarar bile verebilir ve burada harcanan zaman başka bir "öğrenme aracı" ile daha iyi bir şekilde değerlendirilebilir diye düşünüyorum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.