A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Minden diáknak van hozzáférése a könyvtárhoz."

Fordítás:Every student has access to the library.

4 éve

7 hozzászólás


Blackboxhu

Nem többesszámban kéne lennie? "...student have..."

4 éve

Blackboxhu

"...students have..." et akartam írni

4 éve

radnaitomi

Az 'every' után egyes szám kell álljon.

4 éve

skevia

Ugyanúgy mint magyarul, minden diák, nem pedig minden diákok

4 éve

ronkovics86

És határozatlan névelő azért nem kell az "access" elé, mert a sok diáknak nem egy hozzáférése van?

4 éve

radnaitomi

Nem, azért nem kell, mert az 'access' megszámlálhatatlan főnév az angolban, így nem állhat határozatlan névelővel.

4 éve

ronkovics86

Köszönöm szépen! Igen, időközben egy másik mondatnál rá is jöttem, mert ott csak egy személyről volt szó. :-)

4 éve