"He reads."

Μετάφραση:Αυτός διαβάζει.

August 28, 2017

5 σχόλια
Αυτή η συζήτηση είναι κλειδωμένη.


Andreas684233

Πότε πρέπει να μπαίνει το s στο τέλος.


0CT42

Το s μπαινει στα ρήματα οταν βλέπεις το he , she it


OmGk13

Μερικές φορές δεν καταλαβαίνω ακουστικά τη λέξη γιατί είμαι οπτικοακουστικός τύπος μέχρι βέβαι να μάθω πολύ καλά τη γλώσσα


ESB316962

@OmGk13 Εχεις δικιο. Στην συγκεκριμένη άσκηση δεν μπορώ να ξεχωρίσω εάν είναι "he" ή είναι "she", σε καμία από τις δύο ταχύτητες. Το έχω ρεπορτάρει επανειλημμένα but neither correction nor feedback.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.