1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Seni sevmiyorum."

"Seni sevmiyorum."

Çeviri:Ich mag dich nicht.

August 28, 2017

9 Yorum


zgn3964362

Ich mag nicht dich. Yazmak neden yanlış?


SteffiBookworm

http://www.almancaeskisehir.com/almanca-olumsuzluk.html
Bu örnekte "nicht" cümlenin sonuna yerleştirilmelidir.


Harun123T

Bence öyle olmaz


Arhan07

Bencesi yok bu işin sen ingilizcede özne kullanmıcam diyebiliyor musun, hayır. Burda da kural bu yapman lazım


Arhan07

Almancada fiil cümlesi olumsuz yapılırken nicht en sona gelir


Harun123T

Yanlış yazmışsın demekki


rnsb17

Neden ich möge olmuyor?


Tolga64

Ich liebe dich nicht neden kabul edilmedi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.