1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The cat drinks water."

"The cat drinks water."

Çeviri:Kedi su içer.

March 30, 2014

13 Yorum


Seyma65

S takısının görevi orda çogul deil he she it geniş zaman fiilnde gelen s'dir


ErenArslan1

Butda the ne anlamda kullanılmış ?


Abdullah551053

ş yerine s yazdım kabul etmedi ayıp


aligozlukcu

Arkadaslar kedilere sicak günlerde havalarda 1 kap su bırakalım onlarında bizim gibi canı var


ferhan216688

Kedi (cat) su (water) içmek (drinks) demek :)))


kktavan1

Yani çok kolaydı hiç zorlanmadan yaptım


-Dr.Panda-

The konusunu tam anlayamıyorum.Hangi kelimelerde The kullanılır


TualTopsak

THE CAT DRİNKS WATER DEDİM AMA SAYMADI


TualTopsak

Aynısını söyledim fakat saymadı


mustafazka955701

yanlışlıkla cat yerine kat yazdım yanlış kabul etti


mucitler

What is your name

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.