"The cat drinks water."

Çeviri:Kedi su içer.

March 30, 2014

51 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Seyma65

S takısının görevi orda çogul deil he she it geniş zaman fiilnde gelen s'dir

November 7, 2015

seinacchi

Napiyon Şeyma

June 22, 2016

OKANDEMR1

mallık yapıyom

December 30, 2016

EmirKayapn

Qqaaaa

December 26, 2015

Ervabetul2

evet

January 18, 2016

Ervabetul2

Doğru diyon

January 18, 2016

Ervabetul2

S takisi genis zaman eki

January 18, 2016

ErenArslan1

Butda the ne anlamda kullanılmış ?

October 11, 2015

ferhan216688

Kedi (cat) su (water) içmek (drinks) demek :)))

February 7, 2016

kktavan1

Yani çok kolaydı hiç zorlanmadan yaptım

November 24, 2016

-Dr.Panda-

The konusunu tam anlayamıyorum.Hangi kelimelerde The kullanılır

December 9, 2016

kktavan1

Gerçekten kolaydı hiç zorlanmadan yaptım

November 24, 2016

Farit223421

The dedigi cok manisini gostermiyormy mesala kedi degilde kediler ,a cat 'olmasi lazim

November 28, 2018

DenizAydem6

Oo

March 24, 2019

Ervabetul2

Ben yaziyom olmiyo

January 17, 2016

sufi2008

K

November 10, 2016

merve27844

asıl cümlede değil ses kaydedici de hata var.aynısını diyom yanlış çıkıyor.

March 29, 2017

Zeynep447520

ROBLOX BEE SWARM

November 24, 2018

mitDiladKe

Daha yazmayı bitirmeden kontrol ediyo kendi kendine

August 14, 2016

burcu478750

.

September 25, 2016

emoterrari

e tabi içer

January 18, 2017

MugePkr

İçinde water geçen hiçbir cümleyi kabul ettiremedim daha .

September 25, 2015

mahmut589647

Niye r harfini solymyrmsn

October 3, 2015

ErenArslan1

The ne anlamda kullanılmış anlamadım

October 11, 2015

brayceda

Genelleme yapmış orada benim kedim ya da senin kedin değil tüm kedileri demek istemiş

December 30, 2015

hamburhaydar

nedenevapalra bakılmıo lol oynayanarkads istel4 c etse

October 26, 2015

esma793125

Bence çok faydalı

January 1, 2016

mesutaras1
<pre>1kaow </pre>
January 14, 2016

Ervabetul2

The o demek

January 17, 2016

Ervabetul2

O kelimsi yok

January 17, 2016

KuddusiBoz

Arkadaslar ben bu seviyeye kadar geldim fakat tekrar mi edicem bunlari illaki unutucam bazen cumle soylerken felan karistiriyorum da nasil olcak

April 24, 2016

Atakan135859

As

August 3, 2015

BektasAkar

Kedi su içerler değil mi ? "s" var

October 14, 2015

brayceda

drink te s takısı onu nitelemek için gelmiş tekil şahıslarda s takısı geniş zamanda gelir her zaman çoğul anlamı katmaz

December 30, 2015

pembe771891

Ben de anlamadım çok salakça bişey

October 28, 2015

ilker_kaan

Sa

May 14, 2015

alper_22

Ben kediler dedim kabul olmaz mı ? Ayrıca doğru kalıp kullandım.

November 4, 2014

fazare

Kediler coguldur ama the cat cogul degildir

November 16, 2014

brayceda

S takısı orada drink kelimesini niteliyor cats deseydi senin dediğin olurdu

December 30, 2015

Banu22

kedi suyu içer olmalı

March 30, 2014

GriAdam

The cat drinks the water deseydi dediğiniz olurdu.

July 25, 2014

Ervabetul2

Hayiy imkansiz

January 17, 2016

Seval876171

Hayır ya

January 17, 2016

Seval876171

Çok kolay

January 17, 2016

Ervabetul2

ama eat diyo

January 18, 2016

Fablw

Acaba niye "kedi su içti" olmuyor da, "kedi su içer" oluyor? Tartışma ortamı yaratmak için sormuyorum, yanlışımı düzeltmek için soruyorum. :)

October 5, 2014

Elifbrc

İçti geçmiş zaman, içer geniş zaman. Bu kalıplar da geniş zaman kalıpları olduğu için içti'yi kabul etmiyor

March 22, 2015

mertayfun

bizde türkçe de fiil,yüklem özne yeri ile ingilizce de yerleri farklı bu yüzden onların diline göre söylememiz gerekiyor:))

December 9, 2014

sena917811

Kedi su icti olmasi icin gecmis zaman olmasi gerekir fakat burda genis zaman kullaniliyor henuz

July 19, 2015

Ervabetul2

bence kedi her zaman su içtiği için haksızsın

January 17, 2016

Ervabetul2

Yani

January 18, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.