Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The cat drinks water."

Çeviri:Kedi su içer.

4 yıl önce

7 Yorum


Seyma65

S takısının görevi orda çogul deil he she it geniş zaman fiilnde gelen s'dir

2 yıl önce

seinacchi

Napiyon Şeyma

2 yıl önce

ErenArslan1

Butda the ne anlamda kullanılmış ?

2 yıl önce

ferhan216688

Kedi (cat) su (water) içmek (drinks) demek :)))

2 yıl önce

kktavan1

Yani çok kolaydı hiç zorlanmadan yaptım

1 yıl önce

kktavan1

Gerçekten kolaydı hiç zorlanmadan yaptım

1 yıl önce

-Dr.Panda-

The konusunu tam anlayamıyorum.Hangi kelimelerde The kullanılır

1 yıl önce