"Thecatdrinkswater."

Çeviri:Kedi su içer.

4 yıl önce

9 Yorum


Seyma65

S takısının görevi orda çogul deil he she it geniş zaman fiilnde gelen s'dir

3 yıl önce

seinacchi

Napiyon Şeyma

2 yıl önce

ErenArslan1

Butda the ne anlamda kullanılmış ?

3 yıl önce

ferhan216688

Kedi (cat) su (water) içmek (drinks) demek :)))

2 yıl önce

kktavan1

Yani çok kolaydı hiç zorlanmadan yaptım

2 yıl önce

kktavan1

Gerçekten kolaydı hiç zorlanmadan yaptım

2 yıl önce

-Dr.Panda-

The konusunu tam anlayamıyorum.Hangi kelimelerde The kullanılır

1 yıl önce

Zeynep447520

ROBLOX BEE SWARM

1 hafta önce

Farit223421

The dedigi cok manisini gostermiyormy mesala kedi degilde kediler ,a cat 'olmasi lazim

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.