1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Femeile mănâncă."

"Femeile mănâncă."

Traducere:The women eat.

March 30, 2014

7 comentarii


AndreyGuts

este plural, de avea sa fie singular avea sa fie the woman eats


fantomitzah

Asa este, atat propozitia cat si traducerea sunt la plural.
De ce ai deschis de fapt discutia?


Andrei.007

daca va deranjeaza intrebarile de ce ati mai facut sectiune de commenturi?


anamariatu15

Am apasat din gresala verifica inainte sa scriu eat


scoala2

poate nu gandesc prea bine


Banu531074

Voi nu stiti sa citiți?????

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe