1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Θέλεις να γνωρίσεις τους γον…

"Θέλεις να γνωρίσεις τους γονείς μου;"

Μετάφραση:Do you want to meet my parents?

August 31, 2017

7 σχόλια


B0vJ3

Γιατί είναι λάθος το "Do you want to know my parents"


mata.xatzi

ΓΙΑΤΙ θεωρηθηκε λάθος αφου η ερωτηση δεν ηταν να συναντησεις αλλα να γνωρισεις


B0vJ3

Αυτο ρωτησα και εγω , αλλα απαντηση δεν πηρα


jaye16
Mod

Στα αγγλικά "meet" δεν είναι το ίδιο με το "know". "Meet" σημαίνει ότι γνωρίζουμε κάποιον για πρώτη φορά (ή σε άλλες περιπτώσεις έχουμε μια συνάντηση).


spyrosmazarakis

Ευχαριστώ


spyrosmazarakis

,,I Meet,, means also ,,I know,, ?


jaye16
Mod

Συγνώμη, δεν το είχα δει νωρίτερα. Ελέγξτε το σχόλιο παραπάνω. "Know" ξέρει σημαίνει ότι έχω γνώση/ξέρω . Iknow what time it is. Ξέρω τι ώρα είναι. π.χ.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.