1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πρέπει να ψάξω για το στιλό …

"Πρέπει να ψάξω για το στιλό μου."

Μετάφραση:I have to look for my pen.

August 31, 2017

6 σχόλια


yqEP11

I have to search to my pen ,είναι λάθος;


ippeas

Έβαλα i must find for my pen και το έπιασε λάθος. Μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί δεν είναι σωστό;


I.Schmidt1

i must find my pen = πρέπει να βρω το στυλό μου


Betty759021

γιατι to look σε ποιον κανονα στηρίζετε???


Dimitra956826

Στο ότι το look for είναι phrasal verb, και σημαίνει ψάχνω.


vasibagi

Ποια η διαφορα..lool at....look for. Πότε χρησιμοποιείται το ενα και ποτε το αλλο?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.