Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Dieses Gold reicht dem Jungen."

Çeviri:Bu altın oğlana yeter.

0
11 ay önce

3 Yorum


lernemitmir

Jungen çoğul değil miydi? bu altın oğlanlara yeter desek yanlış mı oluyor?

0
Cevap ver11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır, çoğul değil. "Bu altın oğlanlara yeter." "Dieses Geld reicht den Jungen." demek.
https://www.dersimiz.com/ders_notlari/Almancada-Ismin--e-Hali-Dativ-oku-22762.html

1
Cevap ver11 ay önce

lernemitmir

Teşekkürler

1
Cevap ver11 ay önce