1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O ne yapacağını bilmemişti."

"O ne yapacağını bilmemişti."

Çeviri:He had not known what to do.

March 31, 2014

14 Yorum


sahon

"he had not known what he does" cümlesi neden kabul edilmedi?


Selcen_Ozturk

"what he do" tamamen anlamsız oluyor. doğrusu "what he would do" ya da "what he would have done".


salih688881

What he do dedim kabul etti


asdtgm

Simple past neden kabul edilmiyor? Paragraf olsa ya da time expression olsa anlarım. kurduğunuz cümle geçmiş zaman sonuçta. Present perfect olmasını zorunlu kılan nedir?


tolgazk

he didn't know what he would do kabul edilemez mi?


ercanberber

"He had not known what he was going to do"olur mu


CanerSezer1

to what do şeklinde yaptım to nun fiilimsiyi birleştireceğini düşünerek neden what to do doğru ve benimki yanlış


Sinan2003

He had not known what he was going to do Doğru mu?


mhmt471497

What to do = ne yapmaliyim demek degil mi


zomanski

bu nasıl türkçe cümle arkadaş siz hiç günlük türkçe konuşmuyor musunuz? allah aşkına.


BurakAtaso

Never known neden olmuyo acep?


omercito
Mod

Cümlede "asla" gibi bir ifade geçmediği için kabul edilmemiştir.


milyydom

he hadnt know what to do doğru değil he hadn't know what to do doğru.report!!


Selcen_Ozturk

burada past perfect var ve fiilin 3. halini kullanmalısınız yani know değil known!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.