Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O ne yapacağını bilmemişti."

Çeviri:He had not known what to do.

4 yıl önce

10 Yorum


sahon

"he had not known what he does" cümlesi neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"what he do" tamamen anlamsız oluyor. doğrusu "what he would do" ya da "what he would have done".

3 yıl önce

asdtgm

Simple past neden kabul edilmiyor? Paragraf olsa ya da time expression olsa anlarım. kurduğunuz cümle geçmiş zaman sonuçta. Present perfect olmasını zorunlu kılan nedir?

2 yıl önce

tolgazk

he didn't know what he would do kabul edilemez mi?

1 yıl önce

ercanberber

"He had not known what he was going to do"olur mu

11 ay önce

zomanski

bu nasıl türkçe cümle arkadaş siz hiç günlük türkçe konuşmuyor musunuz? allah aşkına.

2 yıl önce

BurakAtaso

Never known neden olmuyo acep?

4 yıl önce

omercito
omercito

Cümlede "asla" gibi bir ifade geçmediği için kabul edilmemiştir.

4 yıl önce

khemahl
khemahl

he hadnt know what to do doğru değil he hadn't know what to do doğru.report!!

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada past perfect var ve fiilin 3. halini kullanmalısınız yani know değil known!

3 yıl önce