Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The women drink water."

Traducere:Femeile beau apă.

acum 4 ani

26 de comentarii


soarecld1

Nu vad pluralul de la women. Dc se traduce the women, femeile..?

acum 1 an

Camy2002

Pentru ca... Uff... Pentru ca la "femeie" se spune Woman, cu "A". De la Man. (Barbat) Iar daca Man la plural este "Men", asa este si la femeie. Este Women, nu Woman. =]. Sper ca ai inteles..

cu 11 luni în urmă

larisa974286

Mersi

cu 8 luni în urmă

Szabi685253

Ma, deci mersi

cu 6 luni în urmă

RaneteNarc

Eu spun corect si nu merge

acum 2 ani

Maia581420

Și ey

cu 6 luni în urmă

Maia581420

Și eu

cu 6 luni în urmă

NikuGolimb

Am zis [femeile beau apa ] si a dat gresit

acum 1 an

casy.mada.2005

Pluralul este women si singularul woman

acum 1 an

CoaieGoale

Mulțumesc

acum 1 an

SandaAlexa4

Îți mulțumesc frumos

cu 9 luni în urmă

leontinasima

Eu am reusit si de pe tableta

acum 3 ani

seby803453

Si eu de pe lptop

acum 2 ani

CristinaCr786268

Da ,trebu la plural

acum 1 an

CarmenAdri38572

De unde vrei sal vad pa a

acum 1 an

SuperInferno

Heiiiiii wtf is happening

acum 1 an

JuniorulLu

Nu se întâmplă nimica.

cu 9 luni în urmă

Mirela38599

An scris femeia bea apa.Femeia la singular este nu este la plural lipseste s

cu 11 luni în urmă

mary501282

Nu scrie la plural Nu este corect

cu 10 luni în urmă

SandaAlexa4

M

cu 9 luni în urmă

diana519970

Hhj

cu 7 luni în urmă

diana519970

G OoyggfE

cu 7 luni în urmă

veronicae4

Nu este corecta forma deoarece women s-ar traduce cu femeie la singular nu cu femeii cum dă traducerea!

cu 6 luni în urmă

AnastasiaL186734

Îi prea uşor

cu 5 luni în urmă

Bella472057

Este foarte ușor! :-)

cu 4 luni în urmă

Gabriel140242

Unde este pluralul?

cu 3 luni în urmă