1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Traducere:Femeile beau apă.

March 31, 2014

9 comentarii


soarecld1

Nu vad pluralul de la women. Dc se traduce the women, femeile..?


Camy2002

Pentru ca... Uff... Pentru ca la "femeie" se spune Woman, cu "A". De la Man. (Barbat) Iar daca Man la plural este "Men", asa este si la femeie. Este Women, nu Woman. =]. Sper ca ai inteles..


RaneteNarc

Eu spun corect si nu merge


casy.mada.2005

Pluralul este women si singularul woman


NikuGolimb

Am zis [femeile beau apa ] si a dat gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.