"The women drink water."

Traducere:Femeile beau apă.

acum 4 ani

58 de comentarii


soarecld1

Nu vad pluralul de la women. Dc se traduce the women, femeile..?

acum 2 ani

Camy2002

Pentru ca... Uff... Pentru ca la "femeie" se spune Woman, cu "A". De la Man. (Barbat) Iar daca Man la plural este "Men", asa este si la femeie. Este Women, nu Woman. =]. Sper ca ai inteles..

acum 1 an

larisa974286

Mersi

acum 1 an

Szabi685253

Ma, deci mersi

acum 1 an

RaneteNarc

Eu spun corect si nu merge

acum 2 ani

Maia581420

Și ey

acum 1 an

Maia581420

Și eu

acum 1 an

NikuGolimb

Am zis [femeile beau apa ] si a dat gresit

acum 2 ani

casy.mada.2005

Pluralul este women si singularul woman

acum 1 an

CoaieGoale

Mulțumesc

acum 1 an

SandaAlexa4

Îți mulțumesc frumos

acum 1 an

leontinasima

Eu am reusit si de pe tableta

acum 3 ani

seby803453

Si eu de pe lptop

acum 3 ani

biancagabr491252

Cum imi spui??

acum 3 ani

mateimonic3

Si eu

acum 3 ani

TanaseKati

Bravo

acum 2 ani

CristinaCr786268

Da ,trebu la plural

acum 2 ani

CarmenAdri38572

De unde vrei sal vad pa a

acum 2 ani

SuperInferno

Heiiiiii wtf is happening

acum 1 an

JuniorulLu

Nu se întâmplă nimica.

acum 1 an

mary501282

Nu scrie la plural Nu este corect

acum 1 an

SandaAlexa4

M

acum 1 an

diana519970

Hhj

acum 1 an

diana519970

G OoyggfE

acum 1 an

veronicae4

Nu este corecta forma deoarece women s-ar traduce cu femeie la singular nu cu femeii cum dă traducerea!

acum 1 an

AnastasiaL186734

Îi prea uşor

cu 11 luni în urmă

Bella472057

Este foarte ușor! :-)

cu 10 luni în urmă

Gabriel140242

Unde este pluralul?

cu 9 luni în urmă

ktkt997854

E la singular, nu?

acum 3 săptămâni

AnaMarioar

Durce

acum 3 ani

Cosmin735344

Eu am reusit di a doua incercare .

acum 3 ani

CristinaAu11

Nu pot folosi microfonul

acum 2 ani

AlexandraC504942

e foarte proasta versiunea

acum 2 ani

BogdanGrig10

Este femeia bea apa

acum 2 ani

Radu172126

Eu am scris ,,Femeile beau femei"

acum 2 ani

BrD19

Și care e forma de singular?

acum 2 ani

Adelina718192

E foarte buna aplicația

acum 2 ani

Sonia8564

Acolo scrie "the women" adica "femeia" , nu scrie "the womens" ca sa se traduca "femeile". De ce m-a depunctat atat de mult degeaba?

acum 1 an

Mirela38599

An scris femeia bea apa.Femeia la singular este nu este la plural lipseste s

acum 1 an

ZamfiraLar

Cuvantul "womans" nu exista....exista doar "woman"(singular; =femeie) si "women"(plural; =femei)

cu 3 luni în urmă

Francesca297317

Cine vrea sa Fie iubi meu

acum 1 an

stefan135762

Eu

cu 8 luni în urmă

Karina628150

Eu nu pot? Voi puteți?

acum 2 ani

carmenkarm4

Dap eu pot si la mine sunt cateva probleme dar ma străduiesc sa iasa bine:))

acum 2 ani

elena704187

Nu pot sa pronunt asa de bine

acum 3 ani

kmsnax

Man

acum 2 ani

Mikki_Kikki

„Women“ este pronunțat greșit.

acum 4 ani

fantomitzah
Mod

Dar cum zici ca ar trebui pronuntat? Ce aud eu mi se pare corect.

Oricum, noi nu putem face nimic in privinta sunetului, atunci cand intalnesti ceva care suna gresit, trebuie sa lasi la acea propozitie raportul specific, cel cu sunetul. Stafful Duo se ocupa de acele rapoarte.

acum 4 ani

tudor-ioan

Nu Este vb de pronuntie,e vb de scris lipseste s daca e la plural

acum 4 ani

fantomitzah
Mod

Nu exista "s". Vezi te rog mesajul meu de aici.

acum 4 ani

mold.comb

De ce nu pot sa deschid adresa internet de sub cuvantul aici?

acum 4 ani

fantomitzah
Mod

Erai cumva intrat de pe mobil? De pe calculator nu ar avea de ce să nu deschidă linkul. (De pe mobil n-am încercat niciodată, dar a mai zis cineva că nu i-a mers un link.)

Adresa era asta: https://www.duolingo.com/comment/2391131.

acum 4 ani

vasile1915

Intrdevar, de pe tableta (cred ca si de pe telefon) primul link ("aici") nu functioneaza. Partea proasta este ca nici cel de-al doilea nu merge ( cel cu adresa scrisa desfasurat). Ar fi bins daca s-ar putea remedia aceasta problema...

acum 4 ani

fantomitzah
Mod

Da, de pe orice dispozitive mobile (tablete, telefoane) nu funcționează să apăsați link-urile.
Ideea cu cele desfășurate era dacă puteți să copiați toată adresa și să o lipiți într-o fereastră de browser să o deschideți acolo.
Am întrebat mai demult despre această problemă și cei din staff nu au dat de înțeles că ar modifica prea curând, motivul pare a fi că dacă deschideți în aceeași fereastră pierdeți progresul în respectiva lecție și trebuie să reîncepeți.

acum 4 ani

vasile1915

Erata: nici de pe telefon. :-)

acum 4 ani

AnaMarioar

Gdgdhsudhhdusushdhdusudhdhxydudydgxhududjc

acum 3 ani

AnaMarioar

Gdgehcuu

acum 3 ani

vasile1915

@tudor-ioan Asa am crezut si eu si am gresit. Apoi m-am prins: este "woman" la singular si "women" la plural.

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.