Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jak si myslíte, že věděl, kde jste?"

Překlad:How do you think he knew where you were?

před 1 rokem

3 komentáře


ElinkaKarl

How do you meen ... By neslo?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Neslo. Myslite MEAN, nikoliv meen.

Mean je vice ve smyslu 'zamyslet'. Je za tim nejaky plan.

treba 'what do you think of it' je 'co si o tom myslis'

'what do you mean by it' je 'co tim myslis' tedy 'zamyslis, chces dosahnout, atd...

před 1 rokem

MartinBurd3

Proč při překladu do angličtiny nemohu napsat "How do you think he knew where you are?" Z české věty "Jak si..., kde jste?" není zřejmá minulost.

před 9 měsíci