1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The girl speaks."

"The girl speaks."

Tłumaczenie:Dziewczyna mówi.

March 31, 2014

11 komentarzy


Ninku

ponieważ w osobach he, she , it ( on, ona, ono) dodajemy "s" ja też tego z początku nie rozumiałam, bo w szkole uczyli mnie inaczej, ale tak też jest poprawnie. Po prostu gdy jest np. zdanie: " the girl speaks "( dziewczyna mówi) to przy słowie " speaks" jest "s" bo słowo "girl" oznacza dziewczyna (ona). mam nadzieję że trochę pomogłam


Weraxaa

Dziękuję za podpowiedź


Krystyna979324

Dziękuję bardzo dużo pozdrawiam


BadMeetsEvil

Zdanie jest w 'Present Simple' a używając tego czasu w osobie trzeciej (he, she, it) trzeba dodwać do czasownika literkę 's' bądź 'es'


asiap92

Kiedy dajemy es?


Brunet.

Dlaczego nie "speaking"? Bo to jeszcze nie ten etap?


tmokry

Speak to mówić w języku a say to mówić


duolingoolga12

Dlaczego kiedy mówimy o jednej dziewczynie jest speaks a nie speak???????


kozsa

w trzeciej osobie dodajemy s


ukaszNiemy

Trzeba dodać w osobie trzeciej s


kiki500c

Nic nie rozumiecie cz rozumiecie bo ja nwm? xD heheszki

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.