"The girl speaks."

Tłumaczenie:Dziewczyna mówi.

4 lata temu

15 komentarzy


Ninku

ponieważ w osobach he, she , it ( on, ona, ono) dodajemy "s" ja też tego z początku nie rozumiałam, bo w szkole uczyli mnie inaczej, ale tak też jest poprawnie. Po prostu gdy jest np. zdanie: " the girl speaks "( dziewczyna mówi) to przy słowie " speaks" jest "s" bo słowo "girl" oznacza dziewczyna (ona). mam nadzieję że trochę pomogłam

4 lata temu

Weronika241454

Dziękuję za podpowiedź

8 miesięcy temu

Krystyna979324

Dziękuję bardzo dużo pozdrawiam

4 tygodnie temu

BadMeetsEvil

Zdanie jest w 'Present Simple' a używając tego czasu w osobie trzeciej (he, she, it) trzeba dodwać do czasownika literkę 's' bądź 'es'

4 lata temu

Brunet.

Dlaczego nie "speaking"? Bo to jeszcze nie ten etap?

2 lata temu

tmokry
tmokry

Speak to mówić w języku a say to mówić

2 lata temu

MariaKuma1

Yo muwić spoks

1 rok temu

duolingoolga12

Dlaczego kiedy mówimy o jednej dziewczynie jest speaks a nie speak???????

4 lata temu

kozsa

w trzeciej osobie dodajemy s

4 lata temu

MartynaKot9

Mi się udało

3 lata temu

AniaPie1

xD

1 rok temu

ukaszNiemy

Trzeba dodać w osobie trzeciej s

9 miesięcy temu

Marycha123

Jakoś udało się zrobić.

3 lata temu

kiki500c

Nic nie rozumiecie cz rozumiecie bo ja nwm? xD heheszki

1 rok temu

ElbietaDel

Yes,thank you

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.