"We will have chosen this house."

Μετάφραση:Εμείς θα έχουμε διαλέξει αυτό το σπίτι.

September 1, 2017

3 σχόλια


DEPY186837

γιατι το this μεταφραζεται <αυτο το> και οχι μονο <αυτο>

September 1, 2017

ChrysiCh.

Δεν είναι το this από μόνο του που μεταφράζεται σε "αυτό το", απλά ενώ στα αγγλικά όταν το this μπαίνει πριν το ουσιαστικό που προσδιορίζει δε βάζουμε άρθρο, στα ελληνικά δε μπορούμε να πούμε "αυτό σπίτι", είναι λάθος. Γενικά όταν μεταφράζουμε από μία γλώσσα σε μια άλλη, δε μπορούμε να το κάνουμε αποκλειστικά και μόνο λέξη προς λέξη, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τους γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες κάθε γλώσσας, ώστε αυτό που λέμε να βγάζει νόημα. Πάντως υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που στη μία γλώσσα μπορούμε (ή και πρέπει) να παραλείψουμε το άρθρο, ενώ στην άλλη πρέπει να το βάλουμε.

September 23, 2017

Konstantin716578

Ο/Η Chrysi Ch. έχει δίκιο.

April 20, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.