1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz menüyü okuruz."

"Biz menüyü okuruz."

Çeviri:We read the menu.

March 31, 2014

14 Yorum


hll188932

Ben burada read mı yoksa reads mı olayının neye gore oldugunu bilmiyorum açıklayabilirmisiniz lütfen


evval556406

I You We ve They öznelerinde -s takısı kullanılmaz.

He She ve It öznelerinde -s takısı kullanılır.


ElifMeral

Ben the yi yine unuttum hep yanlış hep


Eren325273

The neye göre geliyor gelmiyor anlamış değilim, ve plus olmadığım için 1 canım var o da the yüzünden gidiyor


Erdo486975

Kelimenin önüne The gelirse a e ü i ı takısı eklenmiş olur. Yani menü olur menüyü, elma elmayı, su suyu gibi.


YULOF1

the olmadığı için yanlış dedi


zahide919103

The yı neden ekliyoruz bilen yardimci olabilirmi


xmenvolvor

Kitap değil, kitabı diyor.. yani o kitaptan bahsediyor..

Kitap okur 》》 read book Kitabı okur 》》 read the book


salih321

am is are şimdiki zamana aittir bu geniş zaman


ERVAedinoz

Çünkü geniş zamanda "am,is,are" cümleye gelmez.İyi günler.Yardım edebildiysem ne mutlu bana:)


hasan217245

Biz çoğul olduğuna göre reads değilde read. the menü. diyor anlayan aydınlatırsa sevinirim


maysera1

İLLA THE DEMEDİM YANLIŞ ÇIKTI EROR 303 CIKTI

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.