1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz menüyü okuruz."

"Biz menüyü okuruz."

Çeviri:We read the menu.

March 31, 2014

37 Yorum


hll188932

Ben burada read mı yoksa reads mı olayının neye gore oldugunu bilmiyorum açıklayabilirmisiniz lütfen


sevval1353

I You We ve They öznelerinde -s takısı kullanılmaz.

He She ve It öznelerinde -s takısı kullanılır.


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA "HE,SHE,IT "TEN BİRİ ÖZNEYSE

FİİL -S EKİNİ ALIR.

✓IT EATS,HE EATS,SHE EATS...

•ANCAK" I,YOU,WE,THEY" DE BU DURUM GEÇERLİ

DEĞİLDİR.

✓I EAT,YOU EAT,WE EAT,THEY EAT...

KISACASI;

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)


HaticeDerm

Şimdi, Read "I, you, we, they" de kullanılır. Read kelimesine -s takısı gelmesi için öznenin "He, She, it" olması gerekiyor.


RanaAldemi

S eki geldiğinde çocğu oluyor


ElifMeral

Ben the yi yine unuttum hep yanlış hep


Eren325273

The neye göre geliyor gelmiyor anlamış değilim, ve plus olmadığım için 1 canım var o da the yüzünden gidiyor


_.-.QUEEN.-._

•THE NESNEYİ BELİRTMEDE KULLANILIR.

ÖRNEĞİN: WE EAT BREAD➜BİZ EKMEK YERİZ. WE EAT THE BREAD➜ BİZ EKMEĞİ YERİZ.

BU CÜMLE İÇİN; MENU:MENÜ / THE MENU: MENÜYÜ


Erdo486975

Kelimenin önüne The gelirse a e ü i ı takısı eklenmiş olur. Yani menü olur menüyü, elma elmayı, su suyu gibi.


Zaexowsee

Bilgi için teşekkürler bayım


pelinsuhelloscar

Reads olmasi gerekmiyor mu okuyorLAR diyor sonucta - lar - ler cogul ek degil mi ?? Okuyor - lar olmali yani readS olmali anlatir misiniz ????


salih321

am is are şimdiki zamana aittir bu geniş zaman


YULOF1

the olmadığı için yanlış dedi


ERVAedinoz

Çünkü geniş zamanda "am,is,are" cümleye gelmez.İyi günler.Yardım edebildiysem ne mutlu bana:)


hasan217245

Biz çoğul olduğuna göre reads değilde read. the menü. diyor anlayan aydınlatırsa sevinirim


maysera1

İLLA THE DEMEDİM YANLIŞ ÇIKTI EROR 303 CIKTI


pelinsuhelloscar

We sonucta BİZ demek . S ' de - ler- lar eki getirdigine gore .....


zahide919103

The yı neden ekliyoruz bilen yardimci olabilirmi


omeriva

Kitap değil, kitabı diyor.. yani o kitaptan bahsediyor..

Kitap okur 》》 read book Kitabı okur 》》 read the book


Glen35178

Bu soru ilk sorulduğundawe read the menu yazdım kabul edilmedi. Aynı soruya we read menu yazdım bu kez yine kabul edilmedi. The menu menüyü değil mi?


GizemNazAtes

Ben the nin anlamini bi turlu anlamiyorum. Ne ise yariyo


Deniz793011

Bn the birakmayi hep unutuyrm


pelinsuhelloscar

Benim yazdigim niye dogru degil aciklar misiniz birde geenis zamanda neyde - s takisi kullaniyoruz.


idem832709

Lsjhclcşkkcşljcşkjcppxjxolcö migokckşföflşdçdöxmöciljflşlljdllfkdldşdşlijgğpçmfödidmfşğrglficşlckcşcşlxlxixşxixşxixlçxşdidşdişdşdşdşidşdislsşlsşslrldşfşfşfşirtşştlkfnfmöfmfmf


idem832709

IfıfuýAağğifıvjjfjcjğģghkjvllşjl öföçöfömkokjjkvljvkşc


ZalimHayat

Sanki başka dilmiş gibi "menyü" diyo


ILGIN519344

Ben doğru cevap verdim


Ceo__Atar

The neden geldi tam anlayamadım?


AZERBAIJAN555

BEN AZERBAYCANDAN. LÜTFEN BENI TAKIP EDIN.(◍•ᴗ•◍) OKUYANLAR BILIYOR DINI PAYLAŞIMLAR YAPIYORUM.BENI TAKIP EDERSENIZ ÇOK AMA ÇOK SEVINIRIM. BU ARADA RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.