A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want him to love me."

Fordítás:Azt akarom, hogy szeressen.

4 éve

15 hozzászólás


Kupas_123

Sem utódja, sem boldog őse, Sem rokona, sem ismerőse Nem vagyok senkinek, Nem vagyok senkinek

Vagyok: mint minden ember: fenség, Észak-fok, titok, idegenség, Lidérces, messze fény Lidérces, messze fény

De, jaj, nem tudok így maradni, Szeretném magam megmutatni Hogy látva lássanak, Hogy látva lássanak

Ezért minden: önkínzás, ének: Szeretném, hogyha szeretnének, S lennék valakié Lennék valakié

2 éve

Kupas_123

Ady Endre

2 éve

StanczRoza

Csodas ez a vers,koszonom

2 éve

Nyuszedli

Azt akarom, hogy engem szeressen - Ez miért nem jó?

4 éve

tim820

Nekem elfogadta már.

3 éve

SzandraVar

Én pont így írtam, szívás, hogy nem fogadja el.

4 éve

aantos

szerintem jo

4 éve

zsalica

Én igy forditottam: Azt akarom tőle, hogy szeressen. Nagyon-nagyon rossz, vagy csak egy kicsit???????

4 éve

aantos

Nem hiszem, hogy nagyon-nagyon rossz, sőt. Talán kicsit körülményesebben hangzik, mint "tőle" nélkül.

4 éve

Kenermester1

ez szomorú

3 éve

Sztankay54

Az akaro szerintem itt túl erőszakos,ezért én a kéremet javaslom.

2 éve

kogu4
kogu4

in turn: He did not even want to know my name. Még a nevemet sem akarta tudni.

5 hónapja

muzsa17

Kicsit bosszantó, hogy a magyarban simán lehet fiktív a kötőszó jelentésmódosulás nélkül, itt meg életet vesznek el érte, mert nem használtam.

4 éve

Mamika51

Kérek őt, hogy szeressen engem. Ez miért nem jó.

3 éve

aantos

Nem igazán azt jelenti. Az "I want him..."=akarom/szeretném-be simán belefér, hogy nem is találkoztam, beszéltem vele, szóval nem "kérem".

3 éve

Kapcsolódó fórumok