"Positive or negative?"

Çeviri:Olumlu mu olumsuz mu?

March 31, 2014

39 Yorum


ZekaiSay

olumlu ya da olumsuz : yanlış mı

April 11, 2014

srkndrmz

ben de senin gibi yaptım doğru kabul edilmeli bence

April 30, 2014

incikin_

Düz cümle olsaydı "or" için "veya" bağlacını kullanabilirdik. Oysa burada iki seçenek arasından hangisi diye soruyoruz:

"Coffee OR tea?"
(= Kahve çay MI?)

"Black OR white?"
(= Siyah MI beyaz MI?)

"Positive OR negative?"
(= Olumlu MU olumsuz MU?)

November 2, 2017

jaseenc

Sonunda soru işareti var. Dolayısıyla bir soru cümlesi olacak.

November 15, 2014

AsLaNSavasmaN

Hani konusurken yapilan vurguyla da soru oldugu belli oluyordu?

March 31, 2015

incikin_

Haklısınız, "Çay veya kahve ister misin?" anlamında tonlamayı değiştirerek "Coffee or tea?" diye sorabiliriz. Burada "X veya Y ister misin?" diye soruyoruz. (Bu şekilde soru yaparken tonlama çok önemli.)

Ancak "Positive or negative?" derken "çay veya kahve?" gibi iki seçenek sunmuyoruz; İki olasılıktan bahsediyoruz: "X mi Y mi?". Bunu "veya" olarak çevirirsek "Olumlu veya olumsuz ister misin?" gibi bir anlam çıkıyor ortaya:))

November 2, 2017

hasib123

Doğru

April 10, 2018

c_yumak

Pozitif veya negatif mi? Cevabı doğru değil mi

August 1, 2014

slns_slktl

O hic olmamis pozitif mi negatif mi dogru cevapmis ama ben de mesela olumlu ya da olumsuz dedim. Veya yerine mi kullanmaliydin

September 19, 2015

HulyaCakka

olumlu mu veye olumsuz mu? dedim olumsuz oldu. veya yi koymayacaktim dedim bunlar or u koymus yazmasam kabul etmezler dedim.korkutmus bunlar bizi yavvv bildigimizide yazamaz olduk.

September 7, 2016

Fatih565010

Hahahahahaha harbi oyle ya

October 15, 2017

MustafaMer18

I agree :))

September 17, 2017

deniz-sena

"or" un " ya da" anlamı da vardır ama kabul etmedi. Ben şöyle yazdım "olumlu ya da olumsuz"

November 9, 2014

Sinan_Simsek

Olumlu veya olumsuz NOKTA

January 14, 2016

cmmrv

Olumlu mu veya olumsuz mu yazdim veya yerine ya da istedi ikincide yada yazdim bu sefer de yoksa istedi bu nasil bir is ya ne yazsam baska bisey istiyor

January 17, 2016

Bersu97575

olumlu mu olumsuz yazdim kabul etmedi

August 17, 2016

varol06

cümleyi doğru çevirdiğim halde hata veriyor

October 17, 2016

EnesDolu

bizde bazen 'mu' yu katmadan sorarız olumlu ya da olumsuz? diye

July 12, 2014

lanetprotein

Is it positive or negative olmali bence

August 3, 2014

FundaUstun

Pozitif mi negatif mi dedim. Yanlış pozitif ya da negatif olacak dedi. Soru tekrar karşıma çıktı pozitif ya da negatif dedim. Yanlış pozitif mi negatif mi dedi :) kafası karıştı duolingomun

August 6, 2015

FundaUstun

Şimdi yine karşıma çıktı. Olumlu mu olumsuz mu dedim Doğru dedi. :)

August 6, 2015

deneme2114

Pozitif veya negatif cevabina yanlış dedi ???

November 5, 2015

onatenver

Şimdi biraz matematiksel cevap vereceğim ama umarım iyi anlatırım. He şimdi veya matematikte 3 durum belirtir burada da öyle olduğu için cevaba almamışlardır muhtemelen. Bu 3 durum; ya pozitif, ya negatif, ya da her ikisi de olur o yüzden ya da ile anlamları farklıdır bu soruda bir tercih yapmamızı istiyor ya pozitif ya da negatif o yüzden ya da daha mantıklıdır. "olumlu mu olumsuz mu?" yazarsan da kabul olur.

December 4, 2015

Cansu.....

Olumlu veya olumsuz olabilir ama kabul etmedi üstelik yanlış da değil

December 25, 2015

cemaldemir2

İkidir doğru cevabıma yanlış diyorsunuz. ? ? ? Siz iyimisiniz?

January 10, 2016

Hilal669628

Pozitif veya negatif dedim kabul etmedi.

May 22, 2017

Murat478789

Artı veya eksi anladım?

August 28, 2015

slns_slktl

Bence olumlu ya da olumsuz, pozitif veya negatif cevaplari kabul edilmeliydi. Ve cevap secenekleri cogaltilmaliydi. Celiskili bir soru.

September 19, 2015

hasanali4141

Ok

December 31, 2016

Aydanur3328

Ne farkediyo aynı cevap yani olumlu yada olumsuz mu? Cevabı olumlu yada olumsuzdan biri olacak. Neymiş olumlu mu olumsuz mu? Dese yine cevap aynı.

June 19, 2017

falnaz

Olumlu mu ya da olumsuz mu yu kabule etmiyor, oysa or ya da anlamina geliyor

June 22, 2017

gokeruygut

Olumlu ya da olumsuz anlamina da gelmez mi?

August 29, 2017

MerveEmiroglu

"Pozitif veya negatif" yazdım, kabul etmedi. Doğru yanıt olarak "olumlu veya olumsuz" u gösterdi. Tekrar yaptım, "olumlu veya olumsuz" yazdım, yine kabul etmedi. Bu kez de "olumlu mu olumsuz mu?" olarak yazmamı istedi. DUOLİNGO KENDİNE GEEELL...

September 27, 2017

Burust

takıldık burda ya. Olması gerektiği gibi cevap veriyorum yinede kabul etmiyor

September 27, 2017

sevki1977

Nasıl çözdün .Ben de takıldım

November 2, 2017

incikin_

Düz cümle olsaydı "or" için "veya" bağlacını kullanabilirdik. Oysa burada iki seçenek arasından hangisi diye soruyoruz:

"Coffee OR tea?"
(= Kahve çay MI?)

"Black OR white?"
(= Siyah MI beyaz MI?)

"Coffee OR tea?"
(= Olumlu MU olumsuz MU?)

November 2, 2017

mamiyavaslutfen

Naber

December 10, 2017

AylinCoban1

Olumlu yada olumsuz dogrusu bu

December 24, 2017

Mine301616

Ses yok

November 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.