"Ocak takvimdeki ilk aydır."

Çeviri:Der Januar ist der erste Monat im Kalender.

September 3, 2017

3 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Der erste Monat des Kalenders ist (der) Januar =


Ramazan408063

Biraz önce başka bir alıştırmada ayın başına artikel koymadım kabul etmedi,şimdi de artikelsiz cevabı doğru kabul ediyor...


SteffiBookworm

"Januar ist der erste Monat des Jahres." doğru cevap.

https://deutsch.lingolia.com/de/grammatik/nomen/artikel
"... Kein Artikel
Wir verwenden normalerweise keinen Artikel für: ...
Gleichsetzungen mit den Verben sein/werden
Beispiel: Es ist Juli.
Mein Bruder will Arzt werden. ..."

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.