"Ocak takvimdeki ilk aydır."

Çeviri:Der Januar ist der erste Monat im Kalender.

1 yıl önce

3 Yorum


Ramazan408063

Biraz önce başka bir alıştırmada ayın başına artikel koymadım kabul etmedi,şimdi de artikelsiz cevabı doğru kabul ediyor...

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Januar ist der erste Monat des Jahres." doğru cevap.

https://deutsch.lingolia.com/de/grammatik/nomen/artikel
"... Kein Artikel
Wir verwenden normalerweise keinen Artikel für: ...
Gleichsetzungen mit den Verben sein/werden
Beispiel: Es ist Juli.
Mein Bruder will Arzt werden. ..."

1 yıl önce

humetin

Der erste Monat des Kalenders ist (der) Januar =

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.