"Az inge narancssárga."

Fordítás:His shirt is orange.

4 éve

7 hozzászólás


eveboy21

Ha a pants-et többesszámba kell írni mert két szára van a nadrágnak, akkor a shirt(ing) miért nincs többesszámba? Annak nem két újja van? Logika-angol 1-0

4 éve

Shibelion

Micsoda dilemma. Ez engem is érdekel. Talán azért, mert az ing ujjai rövidebbek, mint a nadrág szárai? Pff. Ki tudja... Nos, egy angol anyanyelvű biztosan! Talán megkérdezem az egyik amcsi haveromat erről, hacsak el nem felejtem. Ami szinte bizonyos... Oh well.

4 éve

SzabolcsBr

Your shirts colour is orange. Ez is jo nem?

4 éve

Shibelion

Nem, mert az eredeti mondat nem így van írva, és abban Her van nem Your, valamint a shirt és az s közül kimaradt egy aposztróf (shirt's).

4 éve

Anna.Farkas

itt nem volt megadva hogy melyik ö-ről van szó nő nemű vagy férfi. én azt tanultam hogy ilyenkor mindegy melyik el kéne fogadnia. nem értem ezt a progi szerű oldalt.

4 éve

donat01

az inge: her , his . birtokos

4 éve

zsubabooo4

ezt tudom mivel jó pár évig tanultam angolt. de magyar volt az eredeti szöveg és abból nem derült ki melyik ő-ről volt szó.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.