"Is your shirt yellow?"

Çeviri:Gömleğin sarı mı?

4 yıl önce

22 Yorum


Gullasya

peki sarı gömlek senin mi nasıl olur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

is the yellow shirt yours?

4 yıl önce

zehra209878

Wnxb

1 yıl önce

Aydnkarata

Is basa geldiginde sanirim soru cumlesi oluyor

2 yıl önce

Tuana331585

Bana göre senin dediğin gibi

1 yıl önce

Tuana331585

Aynen

1 yıl önce

hayrettin519341

Your'da are kullanilmiyirmuydu

2 yıl önce

YGT799175

Mı yı ayrı yazmayınca "Neredeyse doğru" diyor ama mı yı ayrı yazmak gibi bir zorunluluğumuz yok .

1 yıl önce

Caner609813

Türkçede soru eki olan ''-mi'' daima ayrı yazılır.

1 yıl önce

dilay523145

var, türkçeyi bilmiyor musun ?

1 yıl önce

muradov1996

sizin gomleginiz sarimi ? niye kabul etmedi?

1 yıl önce

Tubaztopra1

Your sizin demek değil mi neden gömleğin demiş

1 yıl önce

EdgerGed

your hem sen hemde siz anlamına gelir

1 yıl önce

Esmanur142898

Gömleğin sarı ile gömleğin sarı mıdır ile farkı ne?

1 yıl önce

EdgerGed

soru soruyosun

1 yıl önce

zehra209878

Bu vv

1 yıl önce

SemahHatay

tflykf0-joıkfdr-pohı*

1 yıl önce

FeridBabak

Gomlegin sarimi yazdim kabul etmedi sari mi ayirip yazmaliymişim nolucak kabul etse yani

1 yıl önce

FerideNabi1

Sizin gomlek sarimi? Cevabi Kabul etmedi

8 ay önce

selma642336

Senin gömleğin sarimi neden olmuyor

8 ay önce

Alperen539854

Senin gömlek sarı mı?

2 ay önce

Burak31765

Gömleğin sarı değilmi yazdım kabul etmedi ?

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.