1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is your shirt yellow?"

"Is your shirt yellow?"

Çeviri:Gömleğin sarı mı?

March 31, 2014

36 Yorum


Gullasya

peki sarı gömlek senin mi nasıl olur?


Selcen_Ozturk

is the yellow shirt yours?


chef588296

Sadece soru isareti yok diyemi yanlis veriyor


hayrettin519341

Your'da are kullanilmiyirmuydu


Aydnkarata

Is basa geldiginde sanirim soru cumlesi oluyor


Tuana331585

Bana göre senin dediğin gibi


FeridBabak

Gomlegin sarimi yazdim kabul etmedi sari mi ayirip yazmaliymişim nolucak kabul etse yani


YGT799175

Mı yı ayrı yazmayınca "Neredeyse doğru" diyor ama mı yı ayrı yazmak gibi bir zorunluluğumuz yok .


Caner609813

Türkçede soru eki olan ''-mi'' daima ayrı yazılır.


Alperen539854

Senin gömlek sarı mı?


Tevhidlekal

Gömleğin sarı değilmi yazdım kabul etmedi ?


Jolldre1

Gömleğin mi sarı dedim kabul etmedi ne farkı var


Enes466005

Okur ken your demiyo sebebi ney


aes3131

sen pro olmuşsun :D


aes3131

çok küçük şeylerden yanlış sayıyor


maz835601

Shirt gömlek şort ve tişört anlamına gelebilen bir sözcük


burhan530675

Senin gömleğin sarı mı cümlesi neden olmadı


MonoFire

Senin gömlek sarı mı?, niye yanlış ki?


AydanKerimli

Skirt gömlek değil, etek demek. Soruda yanlışlık var.


doganipekciler

Your shirt yellow olmuyor mu is getirmek zorundamıyız başına sorunun


muradov1996

sizin gomleginiz sarimi ? niye kabul etmedi?


SemahHatay

tflykf0-joıkfdr-pohı*


FerideNabi1

Sizin gomlek sarimi? Cevabi Kabul etmedi


selma642336

Senin gömleğin sarimi neden olmuyor


yesim192688

Ingilizce yazmayi anliyorum da turkce neden yaziyoruz biz turkceyi zaten konusup yazabiliyoruz bide bunu telefonda yapmak gercekten hamallik


seril

Yeşim sana katılıyorum, hem de daha dazla türkçe yazdiriyor, bize ingilizce yazmak lazim


yesim192688

Turkce yazmak neden


BeyzaNur44-46

Karşıdaki kişi gömleyin sarı olduğunu nasıl anlamaz


BTS-ArMy9

Soru işareti yok diye yanlış oldu


m.raydogdu

Cok sacma gomlek sari olmaz hem benimgomlegim sari degil mallar


Cahid1453

Senin gömlek sarı mı? Kabul etmedi


esin738262

Senin gömleğin sarımı neden olmuyor.


qaqaw951126

Is dır eki oluyor


sude780444

Gömlek sarı desek ne okudu sanki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.