1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich sehe das Licht."

"Ich sehe das Licht."

Çeviri:Işığı görüyorum.

September 3, 2017

5 Yorum


1den6yakadar

Ben de siteye girdiğim zaman ışığı görüyorum. Öyle çok ve saçma yerde hata çıkıyor ki sinirden ışığı görmem an meselesi haline geliyor. Bedava olduğu için teşekkürler kesinlikle müteşekkirim. Fakat insana bir şey sevdirip sonra doğrularına yanlış demek suretiyle zamanını çalmak büyük kötülük. Alıştırmalara ek cevaplar koyulma işine ağırlık verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

July 10, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Işık görüyorum'' cümlesi neden yanlış ?

    September 3, 2017

SteffiBookworm

    Işık görüyorum = Ich sehe Licht
    Işığı görüyorum = Ich sehe das Licht
skill/de/Akkusativ

    September 3, 2017

    [aktif olmayan kullanıcı]

      Teşekkürler

      September 3, 2017

SteffiBookworm

      Rica ederim :)

      September 3, 2017
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.