Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich sehe das Licht."

Çeviri:Işığı görüyorum.

11 ay önce

5 Yorum


Burak44805

Ben de siteye girdiğim zaman ışığı görüyorum. Öyle çok ve saçma yerde hata çıkıyor ki sinirden ışığı görmem an meselesi haline geliyor. Bedava olduğu için teşekkürler kesinlikle müteşekkirim. Fakat insana bir şey sevdirip sonra doğrularına yanlış demek suretiyle zamanını çalmak büyük kötülük. Alıştırmalara ek cevaplar koyulma işine ağırlık verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

1 ay önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Işık görüyorum'' cümlesi neden yanlış ?

    DeğiştirSil11 ay önce

SteffiBookworm
    SteffiBookworm
    Mod

    Işık görüyorum = Ich sehe Licht
    Işığı görüyorum = Ich sehe das Licht
skill/de/Akkusativ

    11 ay önce

    [aktif olmayan kullanıcı]

      Teşekkürler

      DeğiştirSil11 ay önce

SteffiBookworm
      SteffiBookworm
      Mod

      Rica ederim :)

      11 ay önce