"Ich sehe das Licht."

Çeviri:Işığı görüyorum.

1 yıl önce

5 Yorum


Burak44805

Ben de siteye girdiğim zaman ışığı görüyorum. Öyle çok ve saçma yerde hata çıkıyor ki sinirden ışığı görmem an meselesi haline geliyor. Bedava olduğu için teşekkürler kesinlikle müteşekkirim. Fakat insana bir şey sevdirip sonra doğrularına yanlış demek suretiyle zamanını çalmak büyük kötülük. Alıştırmalara ek cevaplar koyulma işine ağırlık verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

5 ay önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Işık görüyorum'' cümlesi neden yanlış ?

    1 yıl önce

SteffiBookworm
    SteffiBookworm
    Mod

    Işık görüyorum = Ich sehe Licht
    Işığı görüyorum = Ich sehe das Licht
skill/de/Akkusativ

    1 yıl önce

    [aktif olmayan kullanıcı]

      Teşekkürler

      1 yıl önce

SteffiBookworm
      SteffiBookworm
      Mod

      Rica ederim :)

      1 yıl önce
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.