1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She puts her coat on."

"She puts her coat on."

Fordítás:Felveszi a kabátját.

March 31, 2014

18 hozzászólás


SztanaAnna

puts on - felvesz


BernadettH1

Mi van? Nekem azt írta ki,hogy tesz a puts szóra.


zsalica

Nekem is, és ez azt is jelenti: tesz , helyez , rak valamit valahová. Nos ezt én sem értem. Vagyis a Puts........ on, az már azt jelenti, hogy felvesz, csak az igekötő hátra került, Most meg azt nem értem, hogy miért???


Gy.B.

Pedig egyszerű... Put - a cselekvés tárgya - on. Vagy Put on - tárgy.

Put it on! - Vedd fel!

stb. stb.

Egyéb:

put on 1. To clothe oneself with; don: put on a coat; put socks on. 2. To apply; activate: put on the brakes. 3. To assume affectedly: put on an English accent. 4. Slang To tease or mislead (another): You're putting me on! 5. To add: put on weight. 6. To produce; perform: put on a variety show.


MajorJnos

Annak egyszerű akinek birtokában van a tudás!Akinek pedig nincs az néz ki a fejéből és feltesz ilyen ostoba kérdéseket.


Gizus123

És azt hogy mondjuk angolul, hogy (vm-re) "ráteszi a kabátját"?


ironcameleon

She puts her coat on the valami.


Krajnai

Az nem jó hogy leteszia kabátját.


Gy.B.

Ha a "put on" azt jelenti, hogy "felvesz", akkor szerinted?


Zsuzsizsuzso

Én mindenesetre jeleztem, hogy hiányos a szótári alak. 2015.05.03.


Adrienn912857

Az nem jó, hogy she puts on her coat?


kpangol

De jó! A put on a második csoportja a phraser words-nek, ahol is a tárgy a kifejezés közé és után is kerülhet.


MiklsSzata

Mi van!!! Nem érteni, ahogy sok mondást sem. Egy kezdőnek érthetőbb előadó kellene.


KatalinBny2

Hogy kerül az on a mondat végére?


ironcameleon

put on - felvenni
PUT something ON / PUT ON something - felvenni valamit

Mindkétféleképpen jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.