"She puts her coat on."

Fordítás:Felveszi a kabátját.

March 31, 2014

14 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

SztanaAnna

puts on - felvesz

July 13, 2014

BernadettH1

Mi van? Nekem azt írta ki,hogy tesz a puts szóra.

March 31, 2014

zsalica

Nekem is, és ez azt is jelenti: tesz , helyez , rak valamit valahová. Nos ezt én sem értem. Vagyis a Puts........ on, az már azt jelenti, hogy felvesz, csak az igekötő hátra került, Most meg azt nem értem, hogy miért???

March 31, 2014

Gy.B.

Pedig egyszerű... Put - a cselekvés tárgya - on. Vagy Put on - tárgy.

Put it on! - Vedd fel!

stb. stb.

Egyéb:

put on 1. To clothe oneself with; don: put on a coat; put socks on. 2. To apply; activate: put on the brakes. 3. To assume affectedly: put on an English accent. 4. Slang To tease or mislead (another): You're putting me on! 5. To add: put on weight. 6. To produce; perform: put on a variety show.

October 30, 2014

MajorJnos

Annak egyszerű akinek birtokában van a tudás!Akinek pedig nincs az néz ki a fejéből és feltesz ilyen ostoba kérdéseket.

August 6, 2019

Adrienn912857

Az nem jó, hogy she puts on her coat?

March 4, 2016

kpangol

De jó! A put on a második csoportja a phraser words-nek, ahol is a tárgy a kifejezés közé és után is kerülhet.

March 5, 2016

Adrienn912857

Köszönöm!

March 21, 2016

Gizus123

És azt hogy mondjuk angolul, hogy (vm-re) "ráteszi a kabátját"?

August 21, 2014

ironcameleon

She puts her coat on the valami.

August 6, 2019

Krajnai

Az nem jó hogy leteszia kabátját.

April 6, 2015

Gy.B.

Ha a "put on" azt jelenti, hogy "felvesz", akkor szerinted?

April 6, 2015

Zsuzsizsuzso

Én mindenesetre jeleztem, hogy hiányos a szótári alak. 2015.05.03.

May 3, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.