Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz her kahveyi şekerle içeriz."

Çeviri:We drink each coffee with sugar.

4 yıl önce

15 Yorum


sezenoglu

each yerine all da kullanıbilir mi? her kelimesi tüm anlamında da kullanılıyor.

3 yıl önce

fatihtutar

'Coffe' yazmışım yazım yanlışı var demesi daha iyi olurdu yanlis dememeliydi!!!

3 yıl önce

gokberkdolek

Biz her kahveyi diyor bütün kahveleri tek tek demiyor ki

3 yıl önce

SerhanD.

coffee de bır e eksık dıye kabul etmedı

3 yıl önce

altugcyhn

"each" yerine "every" kullanabilir miyiz

4 yıl önce

omercito
omercito

"Each" her birini ayrı ayrı ifade ederken, "every" hepsini ifade eder.

Ancak ikisi de sayılabilir isimlerle birlikte kullanılır. Burada "each cup of coffee" veya "every cup of coffee"den söz ediyor olsaydık, ikisi de gramer olarak doğru olurdu. Fakat buradaki "each coffee" ifadesi, gramer olarak hatalıdır. "Every coffee" olsa idi yine hatalı olurdu.

(Karşılaştırmak ne derece doğru bilemiyorum, ilgi alanım dışı; ama İngilizce'de de Mecaz-ı Mürsel gibi bir sanat var ise ne âlâ) :)

4 yıl önce

endermaxijunior

Ama bizim burada anladığımız; "Two coffees with milk, please." deki gibi olduğunda problem ortadan kalkıyor değil mi;')

3 yıl önce

laciFert

tum kahve türleri kastedildigi icin each ile kurulmali cümle

3 yıl önce

ruveyddaa

we drink coffee with sugar neden olmuyor

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"We drink coffee with sugar" dediğimizde genel olarak kahveden bahsediyoruz. Örneğin arkadaşınız "Nasıl kahve içersiniz?" (Şekerli mi şekersiz mi?) diye sordu:

"Şekerli kahve içeriz."
We drink coffee with sugar.

"We drink each coffee with milk dediğinizde iki kahveden söz ediyoruz. Örneğin bir arkadaşınız Nescafe'yi ve filtre kahveyi nasıl içtiğinizi sordu. Siz ikisini de şekerli içiyorsunuz:

"Biz her kahveyi şekerle içeriz."
We drink each coffee with sugar.

1 yıl önce

OrcunGokoluk

We are desek olmazmi are neden gelmiyor ben cozemedim anlatirsaniz mutlu olurum

1 yıl önce

incikin_
incikin_

am / is / are (yani "be" yardımcı fiilinin çekimli hallerini) esasen iki yerde kullanıyoruz:

1 Cümlede "gitmek, uyumak" vb. bir fiil yoksa.

"I am a chicken ."
(=Ben bir tavuğum.)
(Lafın gelişi...)

2 Şimdiki zamanda (Present Continuous Tense)

"I am eating chicken."
(=Ben tavuk yiyorum.)

Bu sorudaki cümle ise geniş zamanda ve zaten bir fiile sahip (içmek). Dolayısıyla am / is / are gereksiz.

1 yıl önce

Ataberk366752

suger yazdığım diye yanlış yazdı

1 yıl önce

rsd.r

Merhaba,

Burada "all the time" kalıbı kullanılabilir mi?

1 yıl önce

neslihan933431

"THE" coffee kullanmıştım olmadı sizce "the " olmamasının sebebi ne olabilir?

6 ay önce