"Soccer is more popular than tennis."

Fordítás:A labdarúgás népszerűbb, mint a tenisz.

March 31, 2014

19 hozzászólás


gneskovcs2

én írtam: "...népszerűbb a ..." nem fogadta el.Ezt írta helyesnek:..."népszerűbba..." tehát a névelőt egybe írta az előtte levő szóval.

November 16, 2014

geochiga

én is így jártam. ráadásul utolsó kérdés, hiba lehetőség nélkül.

December 19, 2014

GabriellaH318251

Nálam is ez történt.

September 29, 2017

TamsAoriginal

Miert van benne a "more" ha nembfogadja el a "sokkal" kiegészítést?

January 5, 2015

Sutus

Mert az a fokozása a popularnak, szóval az a két "b":)

January 28, 2015

Sztankay54

Azért mert trehányok voltak...egyszerű hiba

December 4, 2017

FerencSzendrei

nehezen beszélni magyar :)

March 31, 2014

BarnabsPn

Szerintem a "közkedveltebb" szót is el kellene fogadni a "népszerűbb" helyett

May 18, 2014

Vassj1

Én is így jártam

April 11, 2016

Erik540794

Én is így jártam

December 2, 2016

HarangiFru

a "népszerűbb a tenisznél" miért nem jó?

March 23, 2017

[törölt felhasználó]

    A labdarúgást elfogadja, a focit nem.Miért?

    May 31, 2017

eminens2

    Elfogadja. 2018.08.02.

    August 2, 2018

PNagyLara

    A labdarúgás és a foci ugyanaz!

    July 7, 2017

BenceZink

    a foci-t is el kellene fogadnia

    December 4, 2017

Laci883057

    a focit nem fogadta el, pedig gyakrabban használjuk

    November 13, 2018

Adri6600

    Uez nálam is!

    January 24, 2019

Tibor687133

    Komoly??? Nem.jó??? Miért

    March 6, 2019

Keresztrin

    Foci - labdarúgás ugyanaz!!!!

    April 21, 2019
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.