1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not have a map."

"I do not have a map."

Překlad:Nemám mapu.

September 5, 2017

5 komentářů


JaroslavTo7

Proč je tu pomocné sloveso do, když je tam.. Have? Nemůže být I have not a sister nebo I have not a map?

November 21, 2018

annanj

V anglicko nemeckom texte sa prekladá. spojenie "not a " slovom žiaden, prosím, vysvetliť. ďakujem.

September 5, 2017

JanLyko
Mod

To je otázka do příslušné diskuze německého kurzu: https://www.duolingo.com/comment/2473184/Ich-habe-keine-Karte

September 5, 2017

Jana130698

Proč nejde I have not a map nebo I have any map?

April 14, 2019

tatka_
Mod

V tomto cvičení máte překládat z angličtiny do češtiny. V americké angličtině se v záporu používá pomocné sloveso "do". U britské angličtiny je možná věta "I have not got a map."

April 14, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.