1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Etekler tam olarak aynı reng…

"Etekler tam olarak aynı renge sahip."

Çeviri:The skirts have exactly the same color.

March 31, 2014

32 Yorum


YakupOnal

Currently kelimesini have'den önce kullanan sistem, exactly kelimesini aynı şekilde kullandığımda yanlış dedi. Kafa karıştırıyorsunuz harbiden.


selim900322

Aynen ya bendede oldu


Hapzelschnapper

'Currently' zaman zarfı. Şunlar fiilden önce gelir.
'Exactly' normal bir zarf ve 'the same color' hakkında.


AndRoMedA_TR

Hocam bi dakika, günlerdir neyin nerede geldiğini bulamadığımdan zarflar konusunda çuvalladım. Hangi zarf neyden önce gelir neye göre? Bunu açıklayan bir makale falan var mıdır? Cümlede aynı kelimeleri seçiyorum fakat yerleri yanlış oluyor tutturamadım bir türlü. Bu konudan çok kişi muzdaribiz.


MehmetAlpe271713

Fiilden sonra mı kullanılıyor exactly? Zarfı fiilden önce mi sonra mı kullanacağımızı nerden bilecez. Ezberlemek mi lazım hepsini ayrı ayrı


pepelats

exactly ile same arasındaki the neden geldi?


omercito

İkisinin arasında olduğunu düşünmek kafa karıştırabilir.

The same colour - Aynı renk (Renkleri bildiğimiz için "the" article/belirteçine ihtiyaç duyuyoruz.)

Exactly the same colour - Tam olarak aynı renk


NHANARKUN

"The skirts have completely the same color" niye olmadı ki?


58Rumeysa

Completely tamamen Exactly tam olarak


rdvantortumlu0

the skirts has olması gerekmez mi?


azra354231

Çoğul eki olduğu için have denmiş skirt olsaydı has denirdi


seval214260

Etekler çoğul olduğu için have kullanılmış.


Emre5530092121

colors dedim fark etmeden mantıken 2 etek var diye


sinanbirinci

The skirts have the same color exactly. Yanlış mı?


cansariduman

Etekler yazıyormuş erkekler okuyup the men yazdım, inanılmaz


Glbenkzalp

Elim yanlışlıkla devam tuşuna bastı


Hasan737870

Şuan ki bildğim ingilizceden daha farklı bir düzeye girdiğimi hissediyorum


Nisa484223

The skirts have just the same color. Deseydik olur muydu?


mustafadevrimc

"The skirts are exactly the same color." yazdım. Burada "have" veya "are" kullanmamın bir farkı var mı? Doğru kabul etti bu arada.


1919a

The skirts are the same color exactly . Yazdım yanlış dedi peki gramer olarak nasıl olur anlamadım da biri açıklaya bilir mi teşekkürler.


Cherry084

Exactly, gramer bakımından "be" fiilinden sonra gelir Bu cümle bir geniş zaman cümlesi ve geniş zamanda "be" fiili "am, is, are" olarak karşımıza çıkar. (Kısaca basit bir gramer hatası diyebiliriz)

(Ben de aynı hatayı yaptım)


oguz_k

We exactly do not have... şeklinde giden cümleyi nasıl açıklarız o vakit?


Furkan.96

Has neden olmuyor ?


seval214260

Çünkü has tekillerde kullanılır çoğullarda ise have


annuki07

exactly sonda da kullanışabılır hatta sonda olması daha dogru burada bosuna tartısıyoruz degıstırmıyorlar


NeclaVural

Cevabım bire bir aynı, onu da kabul etmedi


brahim398198

Aynısı yazılı neden kabul etmedi??


OmerTheLiberal

Zarflar fiilden sonra mı gelecek önce mi? Bundan önceki alistirmalarda da belli değildi farklı farklı yerlerde kullanılıyordu bazı zarflar


mohammad322086

Bende de ayni sorun var


I_AM_A_TURKISH

"exactly"kelimesinin tam olarak nerde kullanılacağını anlatır mısınız? Bence "The skirts are the same color exactly" olmalıydı.LÜTFEN YARDIM EDİN.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.