"Etekler tam olarak aynı renge sahip."

Çeviri:The skirts have exactly the same color.

4 yıl önce

6 Yorum


pepelats

exactly ile same arasındaki the neden geldi?

4 yıl önce

omercito
omercito

İkisinin arasında olduğunu düşünmek kafa karıştırabilir.

The same colour - Aynı renk (Renkleri bildiğimiz için "the" article/belirteçine ihtiyaç duyuyoruz.)

Exactly the same colour - Tam olarak aynı renk

4 yıl önce

sinanbirinci

The skirts have the same color exactly. Yanlış mı?

4 yıl önce

1919a
1919a

The skirts are the same color exactly . Yazdım yanlış dedi peki gramer olarak nasıl olur anlamadım da biri açıklaya bilir mi teşekkürler.

4 ay önce

calmire

benim bildiğim zarflar ya cümle başına yada cümle sonuna gelir yani exactly cümlenin ortasında olmamalı bence.

4 yıl önce

VestelKatk

Exactly have şeklinde başka bir kalıp varmı varsa farkı nedir?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.