1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Etekler tam olarak aynı reng…

"Etekler tam olarak aynı renge sahip."

Çeviri:The skirts have exactly the same color.

March 31, 2014

5 Yorum


pepelats

exactly ile same arasındaki the neden geldi?

March 31, 2014

omercito
Mod

İkisinin arasında olduğunu düşünmek kafa karıştırabilir.

The same colour - Aynı renk (Renkleri bildiğimiz için "the" article/belirteçine ihtiyaç duyuyoruz.)

Exactly the same colour - Tam olarak aynı renk

March 31, 2014

NHANARKUN

"The skirts have completely the same color" niye olmadı ki?

May 15, 2019

MehmetAlpe271713

Fiilden sonra mı kullanılıyor exactly? Zarfı fiilden önce mi sonra mı kullanacağımızı nerden bilecez. Ezberlemek mi lazım hepsini ayrı ayrı

September 25, 2019

rdvantortumlu0

the skirts has olması gerekmez mi?

September 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.