"WirmögendendeutschenExperten."

Çeviri:Biz Alman uzmanı seviyoruz.

1 yıl önce

3 Yorum


Ahmet89903

mütehassis nedir yahu???Alman uzmanları seviyoruz cevabına yanlış diyorsunuz?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Sizin cevabınız için çoğul kullanıdınız, ama tekil gerekiyor.
Nominativ eril tekil : der Experte - uzman
Nominativ erik çogul : die Experten - uzmanlar
Akkusativ eril tekil: den Experten - uzmanı
Akkusativ eril çoğul: die Experten - uzmanları

1 yıl önce

KorayCambu

Mütehassis lafını google translate den mi buldunuz bilmiyorum ama Türkçe bir kelime değil o. Biz Türkçe konuşuruz arapça bilmiyoruz

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.