1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir mögen den deutschen Expe…

"Wir mögen den deutschen Experten."

Çeviri:Biz Alman uzmanı seviyoruz.

September 6, 2017

5 Yorum


KorayCambu

Mütehassis lafını google translate den mi buldunuz bilmiyorum ama Türkçe bir kelime değil o. Biz Türkçe konuşuruz arapça bilmiyoruz


Ahmet89903

mütehassis nedir yahu???Alman uzmanları seviyoruz cevabına yanlış diyorsunuz?


SteffiBookworm

Sizin cevabınız için çoğul kullanıdınız, ama tekil gerekiyor.
Nominativ eril tekil : der Experte - uzman
Nominativ erik çogul : die Experten - uzmanlar
Akkusativ eril tekil: den Experten - uzmanı
Akkusativ eril çoğul: die Experten - uzmanları


candost2

Das Nomen Experte wird schwach mit den Deklinationsendungen n/n dekliniert. 

Singular / Plural

Nominativ - der Experte - die Experten

Genitiv des Experten der Experten

Dativ dem Experten den Experten

Akkusativ den Experten die Experten


Grkemkarapinar

Mögen akkusativ fiil değil miydi burda nasıl dativ olmuş?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.