Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir mögen den deutschen Experten."

Çeviri:Biz Alman uzmanı seviyoruz.

11 ay önce

3 Yorum


Ahmet89903

mütehassis nedir yahu???Alman uzmanları seviyoruz cevabına yanlış diyorsunuz?

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Sizin cevabınız için çoğul kullanıdınız, ama tekil gerekiyor.
Nominativ eril tekil : der Experte - uzman
Nominativ erik çogul : die Experten - uzmanlar
Akkusativ eril tekil: den Experten - uzmanı
Akkusativ eril çoğul: die Experten - uzmanları

11 ay önce

KorayCambu

Mütehassis lafını google translate den mi buldunuz bilmiyorum ama Türkçe bir kelime değil o. Biz Türkçe konuşuruz arapça bilmiyoruz

5 ay önce