"Biz okuruz."

Çeviri:We read.

4 yıl önce

48 Yorum


ibasak

We read olmaz cunku s takisi he she it te olur

3 yıl önce

zeynope

e we biz demek he she it e girmiyoki

2 yıl önce

Zeynep115619

We read=Biz okuruz We biz demek read ise okumak ve zaten we he she ıt e girme digine göre s takısıda almaz

1 yıl önce

Senan106469

Dogru

3 ay önce

eserkosk

Neden 'we are read' olmuyor ?

4 yıl önce

omercito
omercito

"We are read" başka bir cümlenin çevirisidir, ileride benzer yapıdaki başka örnekler ile karşılaşırsınız.

Ama buradaki konuyla alâkası yok. Kullanmak istediğiniz şekli ile tamamen hatalı. Çünkü "to read (okumak)" zaten bir fiil ve siz yanına bir de "to be (olmak)" fiilini eklemişsiniz.

("Am, is, are", bildiğiniz gibi "to be" fiilinin geniş zaman çekimleridir.)

Örnekteki cümlede fiil "okuruz" olduğu için sadece "okumak" yani "to read" fiilini çekimlemeniz yeterli.

  1. Çoğul şahıs, yani "We (Biz)" için, "to read" fiilinin çekimi "read".

We read.

4 yıl önce

zeynope

bende öyle yaptım

2 yıl önce

ertangurt

biziz okumak oluyor oyle sanirim

4 yıl önce

zge857235

Ama bak sen ne diyon o ne diyo sen 'we read diyon o We read bn 10 yasindayim yaptim be tu sana

3 yıl önce

burak552939

Ne biliyim olmuyo

2 yıl önce

emre649501

Neden we reads olmuyo

3 yıl önce

damla_ing

biz okuruz

2 yıl önce

AhmetSelim945603

Bende temeller 2 bam basit 1 soruluk

1 yıl önce

Xudaverdi1

we reads neden olmuyor

4 yıl önce

beril_1419

Çünkü I you we they s takısı almaz fakat he she it alır

2 yıl önce

TalatCanim

Aynen bende merak ettim

4 yıl önce

Celaleinstein

I We You They ' de ''s'' takısı gelmez

3 yıl önce

alpicet

Evet tam doğrusu we reads olmayacakmıydı ?

3 yıl önce

qrphcr

we are read olmamalı mı ?

3 yıl önce

ayse_svm

e rtvybunımöç*.:Üğçpöomınbuyvtcrxez

3 yıl önce

seda_YATMAZ

Jsdmk

3 yıl önce

CerenErdoan0

cevap neydi

3 yıl önce

gulmert

çok saçma yani we reads olması gerekirken we read oluyo

3 yıl önce

yarenmine

"We study" cevabını verdim. Aslında birincil anlamının bir şey okumak olduğunu düşünsem de, Türkçe'deki gibi "öğrenci olmak,bir yerde okumak" anlamında cevap vermiştim. Eğer 'bir yerde okumayı, öğrenci olmayı kastetseydi okul ismi yazardı.' diyecek olursanız, bir şey okumayı doğrudan kastetseydi de 'biz kitap okuruz.' şeklinde çevirmemizi isteyebilirdi. Benim cevabımı yüzde yüz yanlış saymak haksızlık diye düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir?

3 yıl önce

AhmetHakan745987

hak veriyorum

1 yıl önce

CupcakeGirll

The we read yazdım anlı anlama gelmiyormu =

2 yıl önce

AliSimsek6

Hello

1 yıl önce

sadik2020

bi v harfinden noluvercek

2 yıl önce

ErenSertba1

we are read olmaz mı??

1 yıl önce

zmryksl0

we read diyorum doğru yapıyorum illaki son kelimeyi anlamıyor

1 yıl önce

ezginur-56565656

kaç etkinlikte yazdırdı şimdi yanlış diyo ne alaka

1 yıl önce

Emine811720

Hşş

1 yıl önce

atewe

Arkadaşlar benim kulupum var kodu şu:VRBF82 KATLIMAK İSTİYELER KATILSIN

1 yıl önce

atewe

ArkaDAŞLAR YANLIŞ OLDU KODUM ŞU:RBVF82

1 yıl önce

besa.vural

We read

1 yıl önce

GoncaglDA1

Arkadaşlar ben giriyorum bu alıştırmaya fakat bir soruyla dersi bitiriyor ve hep aynı soru acaba neden?Aynı sorunu yaşayan var mı

1 yıl önce

Zeren448415

we ve benzeri zamirleri hep karıştırırlar. Salın karıştırmayın arkadaşlar aman ha sakın unuttum demeyin...

1 yıl önce

Selen813276

We read olması gerek

1 yıl önce

ElifKARA828601

Benimle arkadaş olmak isteyen

1 yıl önce

SultanCeng

S takısı gerekiyor

1 yıl önce

Betl402881

çok saçma bir s harfi yani reads yazsam nolcak read yazsam nolcak?

9 ay önce

ayse_svm

salakmısın we are read olurmu

3 yıl önce

PhoneGuyTR

illa kaba cevap vermek zorundamısın?

1 yıl önce

tutkuezrak

we read olur biz okuz biz ve okurz demiyor

3 yıl önce

tutkuezrak

çok haklıyım

3 yıl önce

busegirl

DUOLİNGO ÖDEVLERİME YARDIM EDİYOR

3 yıl önce

AhmetHakan745987

benimde

1 yıl önce

AhmetYapra1

Kadın women ı bi tuhaf diyo

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.