"Olyan vagyok, mint te."

Fordítás:I am like you.

4 éve

12 hozzászólás


GizellaSelmeczi

itt miért nem jó a like?

4 éve

GborPaulus

jó a like.

4 éve

AlbertGabriella

És hol van a "mint"????

3 éve

blkatalin

a " like" egyik jelentése a "mint"

3 éve

TermszetGy

Az as a mint ha rá nyomsz a magyar szóra kiírja a szó jelentését. :)

6 hónapja

HajniPuszt

Az miert nem jo hogy " I m as you are" ?

1 éve

TermszetGy

Az are azt jelenti vannak ezért nem jó. :)

6 hónapja

TermszetGy

Szerintem inkáb I am as you.

6 hónapja

Zoltan49

Úgy tudom, az "I am like you" azt jelenti hogy, szeretlek vagy kedvellek téged. Segítség!

1 hónapja

PinyoZsoPi

Mi?

1 éve

AttilaMszr12

Mi az az i'm like you válasz???

1 éve

TermszetGy

Szerintem nem helyesen javítja néha.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.