A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Olyan vagyok, mint te."

Fordítás:I am like you.

4 éve

8 hozzászólás


GizellaSelmeczi

itt miért nem jó a like?

4 éve

GborPaulus

jó a like.

3 éve

AlbertGabriella

És hol van a "mint"????

3 éve

blkatalin

a " like" egyik jelentése a "mint"

3 éve

TermszetGy

Az as a mint ha rá nyomsz a magyar szóra kiírja a szó jelentését. :)

1 hónapja

HajniPuszt

Az miert nem jo hogy " I m as you are" ?

8 hónapja

TermszetGy

Az are azt jelenti vannak ezért nem jó. :)

1 hónapja

TermszetGy

Szerintem inkáb I am as you.

1 hónapja