Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I drink."

Tłumaczenie:Ja piję.

4 lata temu

71 komentarzy


Cubacubus

Dlaczego odpowiedź "piję" jest błędna? W polskim nie trzeba pisać osoby przy czasowniku.

3 lata temu

istoootka

Mi 'zaliczyli' :P

3 lata temu

m.przybysz.2015

nowłaśnie może źle napisałeś

2 lata temu

konradowsk1

Mi też zaliczyli

7 miesięcy temu

Gabinie1

Mi też masz pretensje ? To odinstaluj grę.

4 miesiące temu

MirekDrzal

To nie jest gra

4 miesiące temu

MartaWk24

To nie gra!

3 miesiące temu

Nikola468193

Rozumiem cię

10 miesięcy temu

patkasso

Bo trzaba tam napisac pijam xd

11 miesięcy temu

Gabinie1

*piję pierwszaczki XD

4 miesiące temu

MirekDrzal

Dziwna jesteś

4 miesiące temu

animowany

Na zdrowie zatem :-)

1 rok temu

HubertPery2

Piję powinno być dobrze??

1 rok temu

jjakobi1

Ja piję jest dobrze

4 miesiące temu

marianna512911

Ja wpisałam Piję i było dobrze.

11 miesięcy temu

muniek696

Piszę dobrze. Wyskakuje błąd!

1 rok temu

jjakobi1

A co napisałaś?!

4 miesiące temu

marbax1

Bo ma być "Ja piję". To tak na puźniej

1 rok temu

Gabinie1

Orto *później!!!!

4 miesiące temu

anna727021

Puźniej/ później hm...

8 miesięcy temu

Phoenix437531

Nierozumiem. "Piję" też jest poprawne.

3 miesiące temu

Minnka1

Ja pije . Nadzwyczajnie proste !!

2 lata temu

jjakobi1

Właśnie

4 miesiące temu

Micha63804

Pije piwo!

4 miesiące temu

Kuba190392

Nie jesteś pełnoletni

2 miesiące temu

jjakobi1

Na pewno? Tu chodzi o wodę. Tu niema wyrazu ' beer '

4 miesiące temu

Wiktoria20969503

I drink to znaczy Ja piję xDD

1 rok temu

Piotr2332

Odp.:I drink

1 rok temu

jadzia95345

Ok

1 rok temu

Meleka13

Piję mi zaliczyło ;)))

1 rok temu

Kinga625279

Mi też

11 miesięcy temu

marbax1

Cubacups masz pecha

1 rok temu

marbax1

Tofiku2014! Czy ciebie nie męczy tyle pisania? Czy ciebię nie bolą palce od tego stukania w ekran telefonu/tabletu? No chyba że masz klawiaturę? Praszę ciebię żebyś mi odpisał.☺

7 miesięcy temu

Gabinie1

Odpisuję *prosze *

4 miesiące temu

seniorka3

wymówiłam dobrze a mam nie zaliczone

6 miesięcy temu

tofiku2014

Podstawy 1

LEKCJA 1

man, woman, I, am, a, boy, girl

Powtórz LEKCJA 2

he, is, she, an, apple, and, eat

Powtórz LEKCJA 3

eats, the, bread, drink, drinks, water

Powtórz Wskazówki

Czas teraźniejszy prosty (Present Simple)

Czas Present Simple tworzy się używając podmiotu (rzeczownika) i podstawowej formy czasownika, z wyjątkiem 3. osoby liczby pojedynczej, gdzie do czasownika dodawana jest końcówka -s.

Polski Angielski Przykład Ja I I eat. – Jem. Ty You You eat. – Ty jesz. On/Ona/Ono He/She/It He/She/It eats – On/Ona/Ono je. My We We eat. – My jemy. Wy You You eat. – Wy jecie. Oni/One/Ono They They eat. – Oni/One/Ono jedzą.

2 lata temu

Piotr2332

xD

1 rok temu

MagdaWitek2

Lol napisalam dobrze wyskoczyło ze źle niekumam ale sama apka jest spox gdyby poziomy ocenialo sie to pierwszy najlepszy jesli macie kogos kto chce sie nauczyć języka obcego to polecie mu to apke xdddd

11 miesięcy temu

Gosia520

Nie zaliczyło mi jak napisałam ,,piję". To nie fer!!!

10 miesięcy temu

Gabinie1

Fer hehe!

4 miesiące temu

FranekPapc

The bug

9 miesięcy temu

Aleksandra194279

Ch ;hmm

8 miesięcy temu

Emilia332870

Ja napisałam dobrze

2 lata temu

figimigi2

Ja nornalnie napisłam:ja piję

1 rok temu

Wiktoria20969503

Źle!!!!

1 rok temu

PatrykSzto2

Poprawna odpowiedź to ja piję

1 rok temu

twelve1200

Ja tego nie wiedziałem XD wiedziałem

1 rok temu

micha546511

Jj

11 miesięcy temu

MortPL

Gag

10 miesięcy temu

Aleksandra194279

N

8 miesięcy temu

Sparta369

Ja wcale teraz nie pije

2 lata temu

Minnka1

I to ja

2 lata temu

HannaDrobn

Nie mam problemu

1 rok temu

Jacek631485

Te ja jest nie potrzebne lepiej brzmi pije a to jes to samo co nie?

1 rok temu

Jagoda664955

To głupie

1 rok temu

Hanusia873997

I przegrałam:-(((

1 rok temu

janusz1234567890

ja pie

1 rok temu

Julka_cebu

Istoootka mi też a napisałam piją

11 miesięcy temu

Maddi_0990

Fajne

11 miesięcy temu

RafaSzpale

Roznica jest pije i piję

10 miesięcy temu

MateuszJab3

A jak to jest, w czasie teraźniejszym nie powinno być "I'm drinking ..."?

3 lata temu

xoxdariusxox

I'm drinking to juz czas terazniejszy ciagly. tzw present continous. Tlumaczenie jest to samo jednak I drink powiesz kiedy ogolnie mowisz ze pijesz. I'm drinking oznaczalo by ze pijesz w tej chwili

3 lata temu

PrzebojowaMyszka

cierpliwości, to dopiero będzie :-D

3 lata temu

Sandi.kres

Napisałam,pije zaliczyło mi a powinno być ja pije

1 rok temu

immery
immery

"Piję" jest zdecydowanie poprawne, a że e zamiast ę kurs traktuje jako literówki- to zalicza

1 rok temu

Bartomiej379669

Czemu nie jest drinking? Ja pić wodę?

1 rok temu

oliwcia

Chodzi o to że jak piszemy J to pisze że to błąd

4 lata temu

olciawin

...Bo nie J tylko I...

3 lata temu

MartaAmeli

Dobrze piszesz!

3 lata temu

Paulina2237

I drink Wymawia sie wymawia i pisze sie po angielsku a po polsku muwisie i pisze ja pije

3 lata temu

kubamczka

gjjyhtytjy

2 lata temu