A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi a foglalkozása?"

Fordítás:What is her profession?

0
4 éve

7 hozzászólás


Koll-art

Tudja valaki, hogy a "What is her occupation?" miért nem elfogadható?

5
Válasz4 éve

Anatol66
Anatol66

Szerintem helyes ez is!

2
Válasz4 éve

tibo1977

A he jó a she nem? Miért?

1
Válasz3 éve

gnadzon

Mert az vegzettseget jelent

0
Válasz4 éve

Mezei_Sandor

Azt inkább nem. Szerintem is jó az occupation, másik példában "mi apu foglalkozása" elfogadja

0
Válasz2 éve

mogyi5

A szó kirakóban a What is he doing helyes!

0
Válasz5 hónapja

Cukornyuszi

Miért nem jó a "What is he profession??

0
Válasz4 hónapja