A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi a foglalkozása?"

Fordítás:What is her profession?

4 éve

7 hozzászólás


Koll-art

Tudja valaki, hogy a "What is her occupation?" miért nem elfogadható?

4 éve

Anatol66
Anatol66

Szerintem helyes ez is!

4 éve

tibo1977

A he jó a she nem? Miért?

3 éve

gnadzon

Mert az vegzettseget jelent

4 éve

Mezei_Sandor

Azt inkább nem. Szerintem is jó az occupation, másik példában "mi apu foglalkozása" elfogadja

2 éve

mogyi5

A szó kirakóban a What is he doing helyes!

8 hónapja

Cukornyuszi

Miért nem jó a "What is he profession??

7 hónapja