1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everyone always asks me that…

"Everyone always asks me that."

Çeviri:Herkes bana her zaman onu sorar.

March 31, 2014

7 Yorum


seomeo

benim cevabım dogru kabul ediliyor olmalı her zaman değil de sürekli yazdım


egeninefesi03

That 'şu' değil mi


beyhanerismis

Aynen bende oyle biliyorm


auspices

Herkes bana bunu sorar neden olmaz?


irempsash

Çünkü that sözcüğü o, onu anlamlarına gelir. 'Bu' sözcüğü ise 'this' ile karşılanır


jzlcdh

"Herkes bana bunu sorar." demek "Everyone asks me that." yani "always" eksik.


minski08

'that' bu anlamında kullanılamıyor mu yahu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.