"The red shirt is for my husband."

Çeviri:Kırmızı gömlek benim kocam içindir.

4 yıl önce

5 Yorum


ylzk
ylzk

Eş neden geçerli değil

4 yıl önce

omercito
omercito

"Husband" sadece erkekler için kullanılır, yani "koca" demektir. Kadınlar için ise "wife" kullanılır. Genel olarak eş diyebilmek için "spouse" kelimesini kullanabilirsiniz.

4 yıl önce

kursatclt

Katılıyorum

11 ay önce

Balak095

Eşim icin diyorum onunda kabul edilmesi gerekir

3 yıl önce

MuhammetKr18

Erkek eş yazdım kabul etmedi aynı şey bu programın baştan aşağıya kontrol edilmesi gerek

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.