Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The red shirt is for my husband."

Çeviri:Kırmızı gömlek benim kocam içindir.

4 yıl önce

4 Yorum


ylzk
ylzk

Eş neden geçerli değil

4 yıl önce

omercito
omercito

"Husband" sadece erkekler için kullanılır, yani "koca" demektir. Kadınlar için ise "wife" kullanılır. Genel olarak eş diyebilmek için "spouse" kelimesini kullanabilirsiniz.

4 yıl önce

kursatclt

Katılıyorum

8 ay önce

Balak095

Eşim icin diyorum onunda kabul edilmesi gerekir

3 yıl önce