A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az egész család ezt a kenyeret eszi."

Fordítás:The whole family eats this bread.

0
4 éve

5 hozzászólás


aptg.gabi

Az "eats" alak az nem csak a she, he és it mellett használatos?

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Nem ezek után áll csak, hanem egyszerűen egyes szám harmadik személyben.

Nem csak névmások lehetnek egyes szám harmadik személyűek, hanem nyilván bármi főnév is, aminek amúgy épp a helyén állnak időnként a névmások.

Peter eats. The family eats. My cat eats. He eats. She eats, stb.

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

köszi minden tiszta, csak a family-t T/3-nak fogtam :) ki tudja miért?!? :D

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Tök logikus, hiszen egy csoportról van szó, aminek több tagja van :)

Nem mellesleg angolban sokszor előfordul, amikor ilyen csoportot jelölő főnevek többes számúként is viselkednek. Ott van pl a 'police', ami mindig többes számú: 'The police are here' :)

0
Válasz4 éve

FallDreamer

Koszi a segítséget :-)

0
Válasz3 éve