1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bütün oyuncular oradaydı."

"Bütün oyuncular oradaydı."

Çeviri:All the players were there.

March 31, 2014

16 Yorum


dide_s

''All of the actors were there.'' cümlesi neden olmuyor?


SalihBilgili

"Whole players were there" neden kabul etmiyor ?


Selcen_Ozturk

whole players olmaz, whole parcalari olan bir seyin butununu ifade etmek icin kullanilabilir. boyle diyince adamlarin kollari bacaklari hepsi ordaymis gibi bi anlam cikar :) örnek vermek gerekirse, bütün takim demek icin "whole team", butun oyuncular demek icin "all players" kullanilir, tersi yanlis olur.


kbrazl

Peki have been kullanabilir miydik bu cümlede?


KerasusKon

There were all the players, niye olmuyor, Aciklarsan bizi aydinlatmis olursun


Fly_You_Fools

Çünkü sizin cümlenizde "Bütün oyuncular vardı." anlamı çıkıyor. "Bütün oyuncular oradaydı." demek için "All the players were there." demek gerekir. "There is/are" yapısı birşeyin var olduğunu belirtmekte kullanılır.


ErdiTartar

Peki neden cümleye there were diye başlayamıyoruz?


EnisEfe3

There were vardı demek kalıp Were there ise oradaydı gibi anlam vardı


ZeynepSELB

There were neden demiyoruz kurslarla ilgilenmiyorum yardimci olabilirmisiz please


AhmetPaket

"The all of players were there." da dogru kabul edilmeli.


khadija359695

(All the) olur, (the all) diye bir sey yok İngilizcede


A--U

editör , do you hear me? ''there were all of the players''- bunun neresi yalnış. bi zahmet bi açıklayıversen!!! öyle yaptım programı,saldım çayıra,yok öyle. gelip buraya cevabınızı vereceksiniz arkadaş.


denix350917

No i cant hear yu


ala165876

"İn there" neden olmuyor


Mustafa930235

Doğru olmalıydı cevabım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.