"Kadın ve adam yürürler."

Çeviri:The woman and the man walk.

4 yıl önce

3 Yorum


kbaytur

Man e de neden the ekleniyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Kadın ve bir adam yürüyor" olsaydı "man"e "the" yerine "a" eklenirdi. (The woman and a man walk.)

Ancak burada bahsedilen kadın ve adamın ikisi de biliniyor. Herhangi bir kadın ile herhangi bir adam değiller. Dolayısıyla ikisi de "the" belirteci ile kullanılmış.

Eğer baştaki "the" belirtecinin ikisini de karşılayıp karşılayamacağını soruyor iseniz, ne yazık ki karşılamıyor. Çünkü "The + woman and man" olur bu şekilde ve "woman and man"i belirtmiş olursunuz. Ancak "woman and man" diye bir tabir yok; "woman" var, "man" var.

4 yıl önce

blow12

Ya arkaslar neye gore s takisi geliyor kelimenin sonuna

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.