"Hierzu ein anderes Mal mehr."

Çeviri:Bununla ilgili daha fazla başka bir zaman .

September 9, 2017

13 Yorum
Tartışma kilitli.


lernemitmir

"Hierzu ein anderes ❤❤❤ mehr" cümlesini Google Translate İngilizceye "for this another time" Türkçeye "başka zaman" diye çeviriyor. "Bununla ilgili daha fazla başka bir zaman" şeklindeki kelime yığını karşısında Google Translate de benim gibi çaresiz.


SteffiBookworm

Çok zor, fakat açıklamaya çalışacağım.
Bu cümle Almanca dilinde kullanılıyor, ancak kısaltıldı. Hiçbir fiil ve konu yoktur. Tam bir cümle kurmak için en az "es gibt" veya "es wird geben" eklemelisin.
Hierzu gibt es ein anderes ❤❤❤ mehr.
Hierzu wird es ein anderes ❤❤❤ mehr geben.
Ama bununla daha anlaşılır olacak:
"Ich werde mehr erklären" :
Hierzu werde ich ein anderes ❤❤❤ mehr erklären.
- Bunu hakkında başka bir zaman daha fazla bilgi vereceğim.


eneserdu

çok açıklayıcı oldu teşekkürler :)


enanasya

Çabanızı anlıyorum ama Türkçe cümle bozuk/kötü. Ya da devamı olmalı.
2 Haziran 2019


MustafaOuz835032

bu nası cümledir. :/


candost2

Türkçe cümle anlaşılır gibi değil.


humetin

Bununla ilgili başka bir zaman daha fazla...(Kabul edilmeli)


humetin

Bununla ilgili bir başka zaman daha fazla.


humetin

Yanıtlar yeniden eskiye doğru sıralansa, daha iyi olmaz mı?


enanasya

Yorumların hangi tarihte yazıldığı da belli olsun/ duolingo lütfen yorumlara tarih de ekleyiniz! Teşekkürler 2 Haziran 2019


humetin

Yanıtlar yeniden eskiye doğru sıralansa....daha iyi olmaz mı?


byrockche

Tarzanca almancadan daha kolay bence..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.