Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hierzu ein anderes Mal mehr."

Çeviri:Bununla ilgili daha fazla başka bir zaman .

11 ay önce

2 Yorum


lernemitmir

"Hierzu ein anderes Mal mehr" cümlesini Google Translate İngilizceye "for this another time" Türkçeye "başka zaman" diye çeviriyor. "Bununla ilgili daha fazla başka bir zaman" şeklindeki kelime yığını karşısında Google Translate de benim gibi çaresiz.

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çok zor, fakat açıklamaya çalışacağım.
Bu cümle Almanca dilinde kullanılıyor, ancak kısaltıldı. Hiçbir fiil ve konu yoktur. Tam bir cümle kurmak için en az "es gibt" veya "es wird geben" eklemelisin.
Hierzu gibt es ein anderes Mal mehr.
Hierzu wird es ein anderes Mal mehr geben.
Ama bununla daha anlaşılır olacak:
"Ich werde mehr erklären" :
Hierzu werde ich ein anderes Mal mehr erklären.
- Bunu hakkında başka bir zaman daha fazla bilgi vereceğim.

11 ay önce