1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben tuvalete gitmek zorunday…

"Ben tuvalete gitmek zorundaydım."

Çeviri:Ich musste zur Toilette.

September 9, 2017

5 Yorum


halilefem

muss yardimci fiil degil miydi? gehen/kommen gibi bi fiille kullanilmaydi sanki


SabineBergmann1

eevet "muss" yardimci fiil ve genellikle yazi dili fiil kullaniyoruz. Bu cümle dediğimizde de doğrudur: Ich musste zur Toilette gehen. Ama biraz deyim var. Ancak yalnızca yardımcı fiili kullandığımız bazı ifadeler var. örnegin: Ich muß mal (Çişim geldi) ya da "Ich muß (mal) zur Toilette".


Ethemy

Ja veya ich muss Klo


SabineBergmann1

Doğru: Ich muss mal aufs/auf das Klo


ErhanGkmen

Burada gitmek fiili nerede

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.