"Ben tuvalete gitmek zorundaydım."

Çeviri:Ich musste zur Toilette.

September 9, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


halilefem

muss yardimci fiil degil miydi? gehen/kommen gibi bi fiille kullanilmaydi sanki


SabineBergmann1

eevet "muss" yardimci fiil ve genellikle yazi dili fiil kullaniyoruz. Bu cümle dediğimizde de doğrudur: Ich musste zur Toilette gehen. Ama biraz deyim var. Ancak yalnızca yardımcı fiili kullandığımız bazı ifadeler var. örnegin: Ich muß ❤❤❤ (Çişim geldi) ya da "Ich muß (❤❤❤) zur Toilette".


Ethemy

Ja veya ich muss Klo


SabineBergmann1

Doğru: Ich muss ❤❤❤ aufs/auf das Klo


ErhanGkmen

Burada gitmek fiili nerede


ParisienBerliner

Almanlar böyle anlaşıyor demek ki. İngilizcede i must to the toilet diye bir şey yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.