A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have to open the window."

Fordítás:Ki kell nyitnom az ablakot.

4 éve

12 hozzászólás


PterPrba

Ki kell nyissam az ablakot. Persze ez sem jó, csak nekem! Jelentettem.

4 éve

tarricsi

De jo en is azt irtam es elfogadta

3 éve

myplay5656

Nyitnom kell az ablakot. Miért nem lehet jó ?

3 éve

Tacsika
Tacsika

Mitől lett ez felszólító mondat!? A must = kell is hiányzik nekem. Segítség! ...vagy ezt igy kell tudni és kész!?

2 éve

Maminti.
Maminti.

Have to = kell

2 éve

Tamas51

Hol látsz itt felszólító módot? Nyugodtan állíthatjuk, hogy nem lett az.

2 éve

Istvanlad
Istvanlad

Ki kell, hogy nyissam az ablakot. Ez miért nem jó? Szerintem ( Ki kell nyissam az ablakot.) nem helyes. Ki kell nyitnom . Az jó. De ha úgy akarom írni , hogy nyissam, akkor oda kell tenni a (hogy) szót, de így nem fogadja el....

2 éve

777Mese777

Azért szólok, mert rendszeresen vesztek életet a szavak sorrendje miatt, és ez nem segít, hanem gátol a tanulásban. A mikor a következő alkalommal felcserélem a szavak sorrendjét, ismét hibásnak minósíti!

4 éve

mate78
mate78

Mi a baja a nekem szóval?

3 éve

krolygacs

Szòròl szòra azt írtam, de nem fogadta el.

3 éve

Pepe369265

Miért nem jó?

1 éve

Tamas51

Micsoda miért nem jó?

1 éve