Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir erkek, bir kadın, bir oğlan"

Çeviri:Ein Mann, eine Frau, ein Junge

1 yıl önce

7 Yorum


ktjI2PGF

einer Mann, einer Junge değil mi?

1 yıl önce

denizakalin33

Sadece "dies" belirli artikelini kullanırken eril kelimeler için (nominativ) dies-er olur, dişil kelimeler için dies-e olur ve nötr kelimler için dies-es olur ama bu kural belirsiz artikellerde geçerli değildir.

1 yıl önce

ktjI2PGF

einer Mann, einer Junge değil mi?

1 yıl önce

ktjI2PGF

einer Mann, einer Junge değil mi?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Belirsiz eril : ein Mann
Belirsiz dişil : eine Frau
Belirsiz nötr: ein Kind
skill/de/Basics-1 (Desktop Version!)

1 yıl önce

monarz2

Ein ile eine arasındaki fark ne

6 gün önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ein, eril veya nötr isimlerle kullanılır. Eine, dişil isimlerle kullanılır. Daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz: https://www.duolingo.com/skill/de/Basics-1

6 gün önce