Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir erkek, bir kadın, bir oğlan"

Çeviri:Ein Mann, eine Frau, ein Junge

0
11 ay önce

5 Yorum


ktjI2PGF

einer Mann, einer Junge değil mi?

0
Cevap ver11 ay önce

denizakalin33

Sadece "dies" belirli artikelini kullanırken eril kelimeler için (nominativ) dies-er olur, dişil kelimeler için dies-e olur ve nötr kelimler için dies-es olur ama bu kural belirsiz artikellerde geçerli değildir.

1
Cevap ver11 ay önce

ktjI2PGF

einer Mann, einer Junge değil mi?

0
Cevap ver11 ay önce

ktjI2PGF

einer Mann, einer Junge değil mi?

0
Cevap ver11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Belirsiz eril : ein Mann
Belirsiz dişil : eine Frau
Belirsiz nötr: ein Kind
skill/de/Basics-1 (Desktop Version!)

0
Cevap ver11 ay önce